تحصیل در نانجینگ | تحصیل در دانشگاه نانجینگ

تحصیل در نانجینگ یک انتخاب بسیار مناسب برای متقاضیان تحصیل در چین است. نانجینگ، یکی از معدود شهرهایی است که تاریخ، زندگی مدرن شهرنشینی و طبیعت را در یک قاب کنار یکدیگر جمع کرده است. در هر ساعتی از شبانه روز، همیشه در مناطق مختلف نانجینگ چیزهایی هیجان انگیز، سرگرم کننده و رنگارنگ را مشاهده می کند. در ادامه، شما را با تحصیل در نانجینگ، شهر نانجینگ و دانشگاه های نانجینگ بیشتر آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با تحصیل در چین، هزینه ها، بورسیه تحصیلی، تحصیل رایگان در چین و رشته های تحصیلی (مانند پزشکی)، به این مطلب مراجعه کنید.

تحصیل در نانجینگ
نانجینگ، یکی از معدود شهرهایی است که تاریخ، زندگی مدرن شهرنشینی و طبیعت را در یک قاب کنار یکدیگر جمع کرده است.

چرا تحصیل در نانجینگ؟

تاریخ شهر نانجینگ در دیوارهای قدیمی، معابد و آرامگاه های بیشمار و تاریخی اش منعکس شده است. در طول 6 قرن، نانجینگ مرکز بزرگ فرهنگ و آموزش در کشور چین بوده است. امروزه، این شهر همچنان جایگاه خود را به عنوان یک پایتخت آکادمیک حفظ  کرده است. در این شهر، دو دانشگاه وجود دارد که در رتبه بندی جهانی دانشگاه ها QS، به عنوان بهترین ها انتخاب شده اند:

کیفیت زندگی در شهر نانجینگ بسیار بالا است. در حقیقت، این شهر یکی از بهترین شهرها برای زندگی و تحصیل در چین محسوب می شود. آب و هوا در شهر نانجینگ پاک و شرایط محیطی بسیار مطلوب است. نانجینگ، شهری کوچک با حدود 8 میلیون جمعیت است. در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ چین، مانند پکن و شانگهای، دانشجویان بین المللی می توانند سبک زندگی آرامتری را تجربه کنند.

اگر شما نیز از آن دسته از دانشجویانی هستید که به تاریخ علاقمند هستند شک نکنید که عاشق جاذبه های تاریخی شهر نانجینگ خواهید شد. در طول دوران تحصیل در نانجینگ، می توانید از مکان های تاریخی بسیاری مانند دیوار 600 ساله شهر، بناهای تاریخی امپراتوری، برج Zifeng دیدن کنید.

آب و هوا در نانجینگ:

در شهر نانجینگ، شما چهار فصل را با تمام ویژگی هایشان به وضوح مشاهده خواهید کرد. ماه های گرم تابستان از ژوئیه تا سپتامبر و زمستان از دسامبر تا مارس ادامه دارد. آب و هوا در بهار و پاییز ملایم و دلپذیر است. میانگین دما در ژانویه و جولای به ترتیب حدود 3 درجه سانتی گراد و 28 درجه سانتی گراد است.

محیط دانشگاهی:

شهر نانجینگ برای بیش از 1700 سال مرکز آموزش آکادمیک چین بوده است. امروزه بسیاری از موسسات آموزش عالی معتبر و موسسات تحقیقاتی در نانجینگ واقع شده اند. با وجود اینکه اکثر برنامه های تحصیلی در این دوره ها به زبان چینی هستند، دانشگاه های مختلف نانجینگ مانند دانشگاه نانجینگ، برنامه هایی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند.

علاوه بر این، از سال 2017، روند دریافت ویزای شغلی پس از فارغ التحصیلی در چین آسان تر شده است. بنابراین، دانشجویان و جوانان متخصص علاقمند می توانند با موانع کمتری برای کار و پیشرفت بیشتر در چین بمانند.

دانشگاه نانجینگ:

تحصیل در دانشگاه نانجینگ
دانشگاه نانجینگ

دانشگاه نانجینگ (Nanjing University) در سال 1902 تاسیس شده است و قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه چین است. از همین رو، سالانه بسیاری از دانشجویان بین المللی که به تحصیل در چین علاقمند هستند، تحصیل در نانجینگ را انتخاب می کنند. این دانشگاه نقش بسزایی در توسعه سیستم آموزشی معاصر چین داشته است. نانجینگ، اولین دانشگاهی بود که آموزش و تحقیقات در کشور چین را با یکدیگر متحد کرد.

این دانشگاه شامل 28 دانشکده است. بر اساس رتبه بندی QS World University Rankings در سال 2019، دانشگاه نانجینگ رتبه 122 را در لیست دانشگاه های برتر جهان دارد. کادر آموزشی شامل 2400 استاد است که 600 نفر از آنها از متخصصان بین المللی هستند. هم اکنون، بیش از 32000 دانشجو در حال تحصیل در نانجینگ هستند. از این تعداد، 3000 دانشجو از کشورهای دیگر به نانجینگ آمده اند. لازم به ذکر است که دانشگاه نانجینگ یکی از دانشگاه هایی است که توسط دولت حمایت می شود.

برای ورود به وب سایت دانشگاه اینجا کلیک کنید.

دانشگاه جنوب شرقی (Southeast University):

دانشگاه نانجینگ
دانشگاه جنوب شرقی

دانشگاه جنوب شرقی یکی از مهمترین دانشگاهایی است که توسط دولت مرکزی و وزارت آموزش و پرورش چین اداره می شود. این دانشگاه در رتبه بندی QS World University Rankings در جایگاه 511 در میان دانشگاه های جهان قرار دارد.

در این دانشگاه بیش از 32000 دانشجو تحصیل می کنند که 1400 نفر از آنها دانشجویان بین المللی هستند. علاوه بر این، بیش از 2700 استاد و 168 کارمند بین المللی در این دانشگاه فعالیت می کنند.

دانشگاه جنوب شرقی ارائه کننده 64 دوره در مقطع کارشناسی، 206 دوره در مقطع کارشناسی ارشد، 109 دوره برای مقطع دکترا و 15 سایت تحقیقاتی پسا دکترا است.

دانشگاه پزشکی نانجینگ (Nanjing Medical University):

دانشگاه پزشکی نانجینگ در سال 1934 تاسیس شده است و یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی برای متقاضیان تحصیل در چین است. در حال حاضر، شهر نانجینگ پایتخت جیانگ سو و مرکز اقتصادی در دلتای رود یانگ تسه است.

دانشگاه پزشکی نانجینگ یک تیم آموزشی قوی متشکل از 1.470 عضو هیئت علمی ثبت شده شامل 117 استاد ، 175 استاد دانشیار ، 185 مدیر برنامه دکترا و 812 مدیر برنامه کارشناسی ارشد دارد.

دانشگاه عادی نانجینگ (Nanjing Normal University):

دانشگاه عادی نانجینگ یک دانشگاه با شهرت قابل توجه در استان جیانگ سو است. تاریخچه این دانشگاه به مدرسه عادی نانجینگ برمی گردد که در سال 1902 تاسیس شد. این دانشگاه متشکل از 24 کالج و دانشکده است. اگر به تحصیل در نانجینگ علاقمند هستید باید بدانید که دانشگاه عادی نانجینگ 70 دوره کارشناسی در رشته هایی مانند علاوم انسانی، تاریخ، فلسفه، آموزش، علوم، مهندسی، اقتصاد، هنر، مدیریت، کشاورزی و داروسازی را پوشش می دهد.

تعداد دانشجویان تمام وقت در دانشگاه عالی نانجینگ به 30،000 دانشجو می رسد. از سال 1965، امکان تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان بین المللی فراهم شده است. سالانه بیش از 1000 دانشجو از کشورهای مختلف، دانشگاه عادی نانجینگ را برای تحصیل در چین انتخاب می کنند.

تحصیل در نانجینگ:

دانشگاه های نانجینگ سهمیه خوبی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته اند. شما می توانید برای اطلاع از شرایط تحصیل در چین و بررسی رزومه تحصیلی خود با مشاوران موسسه پیشگام تماس بگیرید. موسسه پیشگام با تیم حرفه ای خود آماده است تا شما را تا رسیدن به تحصیل دلخواهتان در برتری دانشگاه های چین و اروپا، همراهی کند.

شهریه تحصیل در نانجینگ:

با توجه به شهریه تحصیلی دانشگاه های نانجینگ و هزینه زندگی قابل قبول تر در مقایسه با شهرهایی مانند پکن یا شانگهای، نانجینگ در جایگاه 88 ام در رتبه بندی “بهترین شهرهای دانشجویی” قرار دارد. همانطور که میبینید، این شهر و تحصیل در نانجینگ، یک گزینه محبوب در میان دانشجویان بین المللی است که تحصیل در چین را در سر دارند. شهریه تحصیل در دانشگاه های نانجینگ بین 5 تا 8 هزار دلار در سال متغیر است. این هزینه، به رشته انتخابی شما بستگی دارد.

تحصیل در چین، به خصوص تحصیل پزشکی در چین، یک فرصت عالی برای افرادی است که قصد دارند یک تحصیل سطح بالا و ارزان در خارج از کشور را تجربه کنند. علاوه بر این، کشور چین یکی از زیباترین و توسعه یافته ترین کشورهای جهان است. زندگی و تحصیل در این کشور، تجربیات و فرصت هایی فراموش نشدنی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر به دنبال تحصیل در چین به همراه بورسیه های تحصیلی هستید، با ما تماس بگیرید. موسسه اعزام دانشجوی پیشگام پس از بررسی رزومه تحصیلی شما بهترین و ارزان ترین گزینه ها برای تحصیل در خارج را به شما معرفی می کند. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا با مشاوران موسسه پیشگام تماس بگیرید.

با تحصیل در چین شما با یکی از جذاب ترین فرهنگ های جهانی آشنا خواهید شد و در کنار آن، زبان چینی را نیز فرا خواهید گرفت. در این کشور، بسیاری از دوره ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شوند. علاوه بر این، دانشگاه ها در تلاش هستند تا یک بستر عالی برای رشد دانشجویان فراهم کنند. بنابراین، دانشجویانی که به تحصیل در چین می پردازند پیشرفته های بسیاری را به شکل فردی و حرفه ای تجربه می کنند.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج