ثبت نام آزمون آیلتس | آموزش ثبت نام در آزمون آیلتس

آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام آیلتس IELTS:

ثبت نام در آزمون آیلتس IELTS به شکل آنلاین انجام می گیرد. در ادامه، راهنمای گام به گام ثبت نام در آزمون آیلتس IELTS را برای شما آورده ایم. ثبت نام آنلاین در آزمون آیلتس IELTS بسیار ساده است و تنها با گذراندن چند مرحله ساده انجام می شود:

ابتدا، به وب سایت رسمی آیلتس IELTS وارد شوید. 

ثبت نام در آزمون آیلتس

حال، بر روی گزینه BOOK NOW در بالای صفحه کلیک کنید. با این کار شما به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد.

در این صفحه، شما با دو گزینه رو به رو خواهید شد. سمت چپ، گزینه Register For Your IELTS Test در مرکز یک تصویر قرار دارد. روی دکمه بنفش رنگ Book Now که در زیر آن قرار دارد کلیک کنید.

آزمون آیلتس

با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه جدیدی منتقل می شوید. در این صفحه باید در آن کشور و شهر محل آزمون را تعیین کنید. فیلد سوم، برای مشخص کردن نوع آزمون (آکادمیک یا جنرال) است. در نهایتدر فیلد چهارم در صورت نیاز امکان تعیین شرایط خاص جسمی وجود دارد. در صورت انتخاب این گزینه ها، امکانات لازم برای شما فراهم خواهد شد. (مواردی مانند برگه آزمون با خط بریل برای نابینایان و …)

آیلتس

پس از انتخاب تمام این گزینه ها، در پایین صفحه منوی جدیدی نمایش داده می شود. این منو، شامل اطلاعاتی از مراکز مختلف برگزار کننده آزمون در شهر انتخابی شما است. با کلیک بر روی هر کدام از آنها، اطلاعات زیر برای شما نمایش داده خواهد شد:

  • آدرس
  • اطلاعات تماس
  • ایمیل
  • لوکیشن سنتر برگزاری آزمون

برای ادامه دادن فرایند ثبت نام در آزمون آیلتس، پس از بررسی گزینه ها، یک مرکز را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید. با کلیک بر روی نام هر سنتر، منوی کشویی برای شما باز می شود. در تب باز شده یک تقویم وجود دارد. در این تقویم، روزهای برگزاری آزمون توسط سنتر انتخابی شما به رنگ خاسکتری نمایش داده می شود. تاریخ انتخابی خود برای شرکت در آزمون آیلتس IELTS را تعیین کنید. سپس، بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

آزمون IELTS

در مرحله بعد، باید اطلاعات شخصی خود برای ثبت نام در آزمون آیلتس را وارد کنید. اگر قبلا در سایت IELTS ثبت نام نکرده اید بر روی گزینه Create New User کلیک کنید.

ثبت نام در آزمون آیلتس

در صفحه ای که برای شما باز می شود باید برخی از اطلاعات شخصی خود مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت، شماره پاسپورت، ایمیل و … را وارد کنید. در وارد کردن اطلاعات شخصی (به خصوص نام و نام خانوادگی به لاتین و شماره پاسپورت) بسیار دقت کنید. چرا که در روز آزمون، باید پاسپورت خود را به همراه داشته باشید و این اطلاعات به طور دقیقی بررسی خواهند شد. پس از تکمیل فرم ثبت نام آزمون آیلتس IELTS شما ایمیل دریافت می کنید که حاوی اطلاعات ثبت نام و نام کاربری شما است.

ثبت نام در آزمون آیلتس

حال شما در مراحل پایانی ثبت نام در آزمون آیلتس IELTS هستید. اسکن پاسپورت خود را در سایت آیلتس IELTS آپلود کنید. سپس، روی دکمه Continue کلیک کنید.  در صفحه بعدی، با شرایط و ضوابط شرکت در آزمون آیلتس IELTS را بپذیرید. صفحه بعد، مربوط به پرداخت هزینه آزمون است. شما می توانید هزینه ثبت نام را از طریق درگاه وب سایت رسمی آیلتس IELTS و یا از طریق سنتر برگزار کننده آزمون (هزینه ریالی) پرداخت کنید.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج