تحصیل ارزان در فلورانس | تحصیل در فلورانس با بودجه محدود

مارک تواین فلورانس را هنگام غروب آفتاب “شهر رویاها” توصیف می کند. پایتخت خیره کننده توسکانی با سقف قرمز حالتی سورئال دارد. تاریخ باورنکردنی فلورانس، زادگاه رنسانس ایتالیا، همه جانبه است که خود را در هر خیابان باریک، ساختمان مجلل و کلیسا نشان می دهد. اما این شهر رویاها می تواند به راحتی تبدیل به شهر استرس شود. هزینه تحصیل ر فلورانس می تواند گران باشد، اما یک ترم در خواندن در این شهر زیبا، می تواند هم به یاد ماندنی و هم از نظر مالی قابل کنترل کردن باشد. البته اگر راه حل های زیر را برای تحصیل ارزان در فلورانس در پیش بگیرید.

تحصیل ارزان در فلورانس

طبق تجربیات، بهتر است در طول ترم تحصیلی خود در ایتالیا، به هنر و تاریخی که در تعداد بیشمار موزه ها و ساختمان های عمومی شهر قابل نمایش است بپردازید. این میدان ها، پارک ها و مکان ها، شکل دیگری به بسیاری از ماجراجویی های فراموش نشدنی بخشیده اند و نشان داده اند که صرف کردن پول برای خوش گذراندن ضروری نیست.

مطالعه مطلب زیر نیز ممکن است برای شما مفید باشد:

تحصیل ارزان در فلورانس: گردش در فلورانس

با استفاده از سیستم حمل و نقل گسترده و پر کاربرد فلورانس، مانند یک محلی سفر کنید. بلیط اتوبوس برای یک سفر ۹۰دقیقه ای تنها ۱.۵ دلار هزینه دارد، همچنین هزینه ماهیانه کارت های سواری نامحدود در حدود ۴۰ دلار می شود. این کارت های تخفیف مختص دانشجویان زیر ۲۱ سال است که اگر به سن شما می خورد، بسیار عالی است. بلیط های خود را پیش از سوار شدن بخرید، زیرا خرید آن ها از راننده گران تر است. همچنین بهتر است مسیر های خود را از طریق ATAF که وبسایت اصلی حمل و نقل در این شهر است برنامه ریزی کنید.

در این شهر مسافران اتوبوس مسئولیت اعتبار بلیط های شخصی خود را پس از سوار شدن دارند. گرچه ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد که با با عدم اعتبار سنجی در هزینه ها صرفه جویی کنید، بهتر است بدانید که مقامات حمل و نقل به صدور جریمه های گران قیمت برای مسافران غیرقانونی معروف هستند. پس این اشتباه گران قیمت را نکنید!

تحصیل ارزان در فلورانس: گشت و گذار

بهترین راه برای تجربه کردن فلورانس موزه های جهانی آن است. موسسات عمومی که در کلیسا ها، کاخ ها و ساختمان های سابق شهرداری مستقر شده اند، تاریخ هنری، مذهبی، سیاسی و معماری غنی این شهر را برجسته تر کرده اند. Gli Uffizi که به ایتالیایی به معنای ادارات است، بزگترین و معروفترین آن هاست که پذیرش رایگان در اولین یکشنبه هر ماه دارد. این تاریخ را نمی توان آنلاین رزرو کرد، پس برای رسیدن به آن صبح زود حرکت کنید.

The Duomo، Museo del Bargello، Palazzo Vecchio، Palazzo Pitti و  The Accademia از جاهایی هستند که باید ببینید. اما اگر بخواهید هزینه تمام آن ها را بپردازید از پس بودجه شما بر می آید؟

تحصیل ارزان در فلورانس ایتالیا

هیچکدام از این موزه ها تخفیف دانشجویی ندارند اما هزینه پذیرش آن ها گران نیست، چیزی حدود ۱۰ تا ۱۴ دلار می شود که رزرو آنلاین کمی گران تر می شود، اما ارزشش را دارد تا از زمان ورود خود مطمینن شوید و از صف هایی که در این موزه های محبوب موزه ها تشکیل می شوند دوری کنید. هسته تاریخی فلورانس میراث جهانی یونسکو است که می توانید به طور رایگان در آن گشت بزنید. این یک کار مقرون به صرفه در فلورانس است که هرگز از آن خسته نخواهید شد.

خوردن و نوشیدن در شهر فلورانس

فلورانس بهشت غذاهاست، اما خرج کردن پول برای وعده های گران قیمت چیزی نیست که برای تحصیل ارزان در فلورانس توصیه شود. اما خوشبختانه این امکان وجود دارد که بدون ولخرجی غذای خوب بخورید.

مغازه های کوچک نان، گوشت، سبزیجات و روغن زیتون تازه می فروشند که می توانید با آن ها تنها با چند دلار یک ساندیچ ایتالیایی خوب تهیه کنید. Esselunga که یک فروشگاه زنجیره ای مواد غذایی محلی است هر چه که برای یک غذای ارزان نیاز دارید دارد. می توانید غذای خود را پک کنید و هرکدام از مکان های زیبای فلورانس را سالن غذاخوری خود کنید.

اگر می خواهید حتما غذای بیرون را امتحان کنید، Casalinga و Trattoria Anita هردو رستوران های ارزان فلورانس هستند که محبوب افراد بومی اند.

ارتباط با خانه و خانواده

اگر تلفن های خود را مدیریت نکنید، قبض تلفن ممکن است بسیار گران شود و هزینه زندگی در شهر فلورانس را به شدت زیاد کند. پیش از اینکه به ایتالیا بروید، تلفن خود را روی دیتای بین المللی بگذارید و هرزمان که ممکن بود به وای فای متصل شوید. ( نقطه اتصال های رایگان وای فای در سرتاسر فلورانس وجود دارند). واتساپ را نصب کنید تا رایگان پیام دهید و صحبت کنید.

سفر های روزانه از فلورانس

موقعیت شهر فلورانس در قلب توسکانی این امکان را فراهم می کند که به راحتی در طی روز به Lucca، San Gimignano، Assisi، Siena و سایر مقاصد زیبا بروید. در Santa Maria Novella که یکی از شلوغ ترین ایستگاه های قطار ایتالیاست سوار شوید. بلیط های یک طرفه به بیشتر شهر های توسکانی بین ۱۰ تا ۱۵ دلار هستند. همراه داشتن نهار به صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند.

چطور خرج کنیم

این نکته ای برای تحصیل در هرجایی هست، استفاده از دستگاه های خود پرداز راه خوبی برای هدر دادن پول با ارزشتان در انتقالات بین المللی است! به جای این کار، با خودتان پول نقد بیشتری ببرید و آن را در جای مطمئنی نگهداری کنید! این کار به شما کمک می کند که حساب مخارج خود را نیز داشته باشید.

با حساب کردن مبلغ هم به یورو و هم به دلار، از سردرگمی در تبدیل نرخ پرهیز کنید. بودجه بندی سازمان یافته به شما کمک می کند از تحصیل ارزان در شهر فلورانس نهایت استفاده را ببرید. این شهر جادویی و زنده، بازدید کنندگان را صد ها سال در تاریخ به عقب می برد و حس غیر قابل انکاری به افرادی که در خیابان های آن قدم برمی دارند می دهد. تا آن جا هستید بیشترین استفاده را ببرید،‌ از موقعیت فرهنگی تا سفر های یک روزه، مدیریت کردن هزینه می تواند لحظات با ارزشی را به شما هدیه دهد. سفر بخیر!

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

متن این مقاله از این وبسایت ترجمه شده است.

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج