دانشگاه پزشکی پکن Capital Medical University (CCMU)

معرفی دانشگاه پزشکی پکن

امروزه چین به یکی از مقاصد محبوب تحصیلی برای دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. تحصیل ارزان و باکیفیت تنها بخشی از دلایلی است که دانشجویان را به این کشور علاقمند می کند. تحصیل پزشکی در چین یک فرصت عالی برای کسب تجربه های بین المللی در کشوری است که در آن سنت و مدرنیسم به شکلی تکرار نشدنی در هم تنیده شده اند. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم به معرفی دانشگاه پزشکی پکن که یکی از محبوب ترین دانشگاه ها برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در چین و تحصیل در پزشکی چین را دارند؛ می پردازیم. دانشجویان علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل پزشکی در چین و تحصیل در چین با مشاوران موسسه پیشگام آتی نگر کارون تماس حاصل کنند. شماره مشاوران در انتهای مطلب درج شده است.

برای ورود به سایت دانشگاه به این لینک مراجعه کنید.

دانشگاه پزشکی پکن
دانشگاه پزشکی پکن شامل 10 دانشکده، 14 بیمارستان وابسته و 1 موسسه آموزشی است.

دانشگاه پزشکی پکن (CCMU)  در سال 1960 تأسیس شده است. این مرکز در میان موسسات عالی پزشکی چین قرار دارد و به عنوان یکی از کلیدی ترین دانشگاه های شهری در پکن شناخته می شود. بنیانگذار این دانشگاه پروفسور وو جیپینگ است که یک اورولوژیست معروف و شناخته شده در سطح جهانی ,عضو آکادمی علوم چین و آکادمی مهندسی چین بود.رئیس فعلی این دانشگاه پروفسور لو ژافنگ است.

دانشگاه پزشکی پکن شامل 10 دانشکده، 14 بیمارستان وابسته و 1 موسسه آموزشی است. این دانشگاه و بیمارستان های وابسته به آن دارای حدود 20،000 کارمند هستند. در میان آن ها, 6 کارمند عضو آکادمی علوم چین یا آکادمی مهندسی چین، بیش از 1000 استاد و بیش از 2000 استادیار وجود دارد. این دانشگاه دارای بیش از 9000 دانش آموز که در حال تحصیل پزشکی در چین هستند.

دانشگاه پزشکی پکن طیف گسترده ای از دوره های آموزشی را برای دکتری، کارشناسی ارشد، لیسانس و دیگر گواهینامه های تحصیلی ارائه می دهد. پزشکان اعضای هیئت علمی در دانشگاه پزشکی پکن سالانه چندین هزار نفر از متخصصین بالینی را آموزش می دهند. همچنین اعضای هیئت علمی از طریق سمینارها، دوره های تدریس و آموزش در داخل و خارج از محوطه دانشگاه، به پزشكان و متخصصین بهداشت و درمان دوره های آموزش پزشکی را یه صورت مداوم ارائه می دهند.

دانشگاه پزشکی پکن
 دانشگاه پزشکی پکن  یک موسسه علمی شناخته شده برای افراد شایسته و قوی در تحقیقات علمی است و به همین دلیل هم از نظر سطح علمی یکی از برترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در چین محسوب می شود.

در طول سالیان، بسیاری از رهبران دانشگاهی و پزشکان عمومی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که هم اکنون در پکن، سراسر چین و حتی کشورهای مختلف پراکنده هستند.  دانشگاه پزشکی پکن  یک موسسه علمی شناخته شده برای افراد شایسته و قوی در تحقیقات علمی است و به همین دلیل هم از نظر سطح علمی یکی از برترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی در چین محسوب می شود. این دانشگاه میزبان بسیاری از رشته های کلیدی، آزمایشگاه ها و برخی از ایستگاه های مبادله برای تحقیقات پس از دکترا است. در این دانشگاه مراکز و مؤسسات تحقیق و آموزش عالی ملی گنجانده شده است که شامل طیف گسترده ای از زمینه ها شامل آموزش عمومی پزشک، پزشکی بالینی، پزشکی پایه، علوم اعصاب، چشم پزشکی، جراحی، اورولوژی، قلب و عروق، پزشکی درد، سم شناسی، مهندسی پزشکی ، طب سنتی چینی، تولید مثل، سیاست های سلامت و غیره می باشد.همچنین دانشگاه پزشکی پکن به دلیل تشخیص های ملی و بین المللی خود در بسیاری از زمینه ها مانند نوروبیولوژی، سلول شناسی، ایمونولوژی، قرنطینه پزشکی، مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، جراحی قلب و عروق، پیوند کلیه، بیماری تنفسی، گوارشی، جراحی دهان و فک و صورت، چشم پزشکی و هماتولوژی کودکان شناخته شده است.

پزشکی در چین
این دانشگاه پزشکی چین برنامه های عالی بین المللی را به دانشجویانی که مایل به تحصیل پزشکی در چین هستند؛ ارائه می کند.

 این دانشگاه پزشکی چین برنامه های عالی بین المللی را به دانشجویانی که مایل به تحصیل پزشکی در چین هستند؛ ارائه می کند. این همکاری ها و توافقات با بسیاری از دانشگاه ها و مؤسساتی با بیش از 20 کشور انجام می شود که از فعالیت هایی مانند برنامه های مبادلۀ اساتید و دانشجویان، آموزش مشترک و پروژه های تحقیقاتی مشترک حمایت می کنند.

اگر مایل به تحصیل پزشکی در چین هستید مطالعه مطلب مربوط به دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی نیز می تواند برای شما مفید باشد.

در مقاله ای که امروز به شما ارائه کردیم یک آشنایی مختصر با دانشگاه پزشکی پکن برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل پزشکی چین هستند؛ ایجاد کردیم. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در چین، دانشگاه پزشکی چین، تحصیل پزشکی در چین، جهت تعیین وقت مشاوره ی حضوری با ما تماس بگیرید. موسسه ی ما با سال ها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش دانشگاه های ایتالیا، چین و اروپا، برای خدمت رسانی به شما دانشجویان عزیز آماده است.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای دانشجویان آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج