تحصیل در تیانجین | دانشگاه های تیانجین

شهریه تحصیل در دانشگاه های تیانجین:

تحصیل در تیانجین و دانشگاه های تیانجین یک انتخاب عالی برای متقاضیان تحصیل در چین است. این شهر چینی، با وجودی که رشد بسیار پرسرعتی را تجربه می کند، یک شهر آرام و ساحلی است که حس و حالی مانند کشورهای اروپایی را منتقل می کند. جذابیت های این شهر به حدی است که آن را به مقصدی برای گذراندن تعطیلات تبدیل می کند. گشت و گذار در شهر برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. علاوه بر این، شهر تیانجین خانه برخی از بهترین دانشگاه های چین است.

تحصیل در تیانجین
تحصیل در تیانجین _ چین

چرا باید تحصیل در تیانجین را انتخاب کرد؟

همانطور که گفتیم، برخی از بهترین کالج ها و دانشگاه های چین در شهر تیانجین واقع شده اند. دانشگاه هایی مانند دانشگاه نانکای و دانشگاه تیانجین، در سطح بین المللی اعتبار خوبی دارند. تحصیل در تیانجین یک تجربه ایده آل برای دانشجویان بین المللی است چرا که علاوه بر دریافت یک تحصیل سطح بالا، در یک محیط خاص فرهنگ چینی را تجربه خواهند کرد.

شهر تیانجین جذابیت های بسیاری برای عرضه کردن به دانشجویان بین المللی دارد. از جمله این جذابیت ها می توان به هزینه پایین زندگی، بناهای تاریخی متنوع، مراکز خرید عالی، زندگی شبانه جذاب، رودخانه زیبای بوهای (Bohai) اشاره کرد.

شهر تیانجین در یک نگاه:

  • تیانجین ششمین شهر بزرگ چین با 13 میلیون نفر جمعیت است.
  • در این شهر ترکیبی درخشان از فرهنگ سنتی چین، آسایش مدرنیته و معماری باشکوه وجود دارد.
  • بیش از 1200 دانشجوی بین المللی به تحصیل در تیانجین مشغول هستند.
  • با استفاده از قطار سریع السیر، شما تنها در 30 دقیقه از شهر تیانجین به شهر پکن خواهید رسید.

اگر به تحصیل در دانشگاه های تیانجین علاقمند هستید تردید نکنید. همین حالا با مشاوران مجرب موسسه پیشگام تماس بگیرید و یا اطلاعات تماس خود را در انتهای این پست ذکر کنید. مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و رزومه شما را ارزیابی خواهند کرد.

آب و هوا در شهر تیانجین:

تیانجین یک شهر آرام و ساحلی است که حس و حالی مانند کشورهای اروپایی را منتقل می کند

درست مانند دیگر نواحی آسیای شرقی، هر فصل در تیانجین آب و هوای خود را دارد. در این شهر، زمستان سرد همراه با باد و آب و هوای خشک است. در مقابل، تابستان گرم و مرطوب است. بهار نیز مانند زمستان خشک و همراه با وزش باد است به همین دلیل هم گاهی طوفان های شن از صحرای گوبی رخ می دهد.

دانشگاه های نانجینگ:

دانشگاه های تیانجین

دانشگاه نانکای (Nankai University):

دانشگاه نانکای یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی و یکی از مشهورترین مراکز ریاضی در جهان است. این دانشگاه، از بسیاری از دانشمندان و کارآفرینان بین المللی دعوت کرده تا به عنوان استاد و سخنران در دانشگاه نانکای فعالیت کنند. نانکای، مدت هاست که عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های چین شناخته شده و دائما در لیست 10 دانشگاه برتر چین قرار می گیرد. این دانشگاه، شامل 26 دانشکده، دانشگاه تحصیلات تکمیلی و ارائه کننده دوره های آنلاین و از راه دور است و آموزش های پیشرفته و مدرن برای دانشجویان خود فراهم کرده است.

دانشگاه های تیانجین

دانشگاه تیانجین (Tianjin University):

دانشگاه تیانجین که در گذشته با نام دانشگاه پی یانگ شناخته می شد اولین دانشگاه مدرن در چین است. این دانشگاه از زمان تاسیس خود، یکی از رهبران آکادمیک در زمینه تحقیقات و آموزش بوده است. برای سال ها، دانشگاه تیانجین با شعار “در جستجوی حقیقت” فعالیت های علمی جالب توجهی داشته است. در سال 1951، نام این دانشگاه به دانشگاه تیانجین (TJU) تغییر پیدا کرد.

دانشگاه TJU یک کادر آموزشی حرفه ای دارد. دوره های تحصیلی در این دانشگاه با هدف بهبود مستمر کیفیت آموزش و سطح تحقیقات آکادمیک، طراحی می شوند. در حال حاضر، بیش از 20000 دانشجوی بین المللی از 120 کشور مختلف در حال تحصیل در تیانجین هستند. همانطور که میبینید، این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های بین المللی است.

برای ورود به وب سایت دانشگاه اینجا کلیک کنید.

تحصیل در تیانجین

دانشگاه پزشکی تیانجین (Tianjin Medical University):

دانشگاه پزشکی تیانجین در سال 1951 تاسیس شده است و دومین دانشگاه قدیمی چین در رشته پزشکی است. از میان 74 دانشگاه، این دانشگاه، مجوز پذیرش دانشجویان بین المللی را اخذ کرده است. از سال 1960، دانشجویان خارجی به تحصیل در دانشگاه پزشکی تیانجین می پردازند. در حال حاضر بیش از 1200 دانشجوی بین المللی از بیش از 60 کشور مختلف در حال تحصیل در دانشگاه پزشکی تیانجین هستند. لازم به ذکر است که دوره های پزشکی در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

دانشگاه های تیانجین

دانشگاه پلی تکنیک تیانجین (Tianjin Polytechnic University):

دانشگاه پلی تکنیک تیانجین (Tianjin Polytechnic University _ TJPU) پیشروترین موسسه آموزش عالی دولتی در شهر تیانجین است. وزارت آموزش و پرورش و دولت شهرداری تیانجین، به طور مشترک بودجه این دانشگاه را تامین می کنند. در سال 2003، این دانشگاه در ارزیابی دوره های مقطع کارشناسی، نتایج برجسته ای دریافت کرده است. پلی تکنیک تیانجین تاریخچه طولانی دارد و اولین دانشکده آن در سال 1912 تاسیس شده است.

اگرچه موضوعات مهندسی اصلی ترین رشته ها را در دانشگاه پلی تکنیک تیانجین تشکیل می دهند، اما این دانشگاه رشته های مختلف دیگری مانند فیزیک، علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حقوق را نیز ارائه می کند. این دانشگاه متشکل از 14 واحد آموزشی است. در حال حاضر، 25000 دانشجوی تمام وقت در حال تحصیل در دانشگاه هستند.

شما می توانید برای اخذ اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در چین و بورسیه تحصیل چین با مشاوران ما تماس بگیرید. ما آماده ایم تا با ارزیابی رزومه تحصیلی شما، بهترین گزینه های تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم.

تحصیل در تیانجین

دانشگاه طب سنتی چینی تیانجین (Tianjin University of Traditional Chinese Medicine):

این دانشگاه در سال 1958 تاسیس شده است و یکی از اولین دانشگاه هایی است که طب سنتی چینی را در این کشور آموزش داده است. این دانشگاه صاحب یک فضای عالی برای مطالعه و آموزش و کارمندان برجسته آموزشی است. در سطح بین المللی، دانشگاه طب سنتی چینی تیانجین مورد توجه و احترام بسیاری است.

این موسسه آموزش عالی متشکل از 4 بخش است: پزشکی، علمی، هنری و مدیریت. در حال حاضر، 7000 دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه طب سنتی چینی تیانجین هستند.

شهریه تحصیل در دانشگاه های تیانجین:

مقطع تحصیلیشهریه
کارشناسی3800 _ 2100 دلار
کارشناسی ارشد5700 _ 3600 دلار
دکترا5700 _ 4700 دلار

اگر به دنبال تحصیل در چین به همراه بورسیه های تحصیلی هستید، با ما تماس بگیرید. موسسه اعزام دانشجوی پیشگام پس از بررسی رزومه تحصیلی شما بهترین و ارزان ترین گزینه ها برای تحصیل در خارج را به شما معرفی می کند. پس وقت را تلف نکنید و همین حالا با مشاوران موسسه پیشگام تماس بگیرید.

با تحصیل در چین شما با یکی از جذاب ترین فرهنگ های جهانی آشنا خواهید شد و در کنار آن، زبان چینی را نیز فرا خواهید گرفت. در این کشور، بسیاری از دوره ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شوند. علاوه بر این، دانشگاه ها در تلاش هستند تا یک بستر عالی برای رشد دانشجویان فراهم کنند. بنابراین، دانشجویانی که به تحصیل در چین می پردازند پیشرفته های بسیاری را به شکل فردی و حرفه ای تجربه می کنند.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج