دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی | دانشگاه پزشکی چینی

دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی (Anhui University of Traditional Chinese Medicine) در سال 1959 تاسیس شده است. این موسسه یک موسسه ی آموزش عالی غیر انتفاعی است که در محدوده کلانشهر هفی (محدوده جمعیتی از 1،000،000 تا 5،000،000 ساکن)، آنهویی واقع شده است. دانشگاه پزشکی چینی آنهویی  (AHUTCM)به طور رمسی توسط وزارت آموزش و پرورش استان آنهویی مورد تایید قرار گرفته است. موسسه ی آموزش ارائه کننده ی دوره های مختلف تحصیلات تکمیلی در چندین زمینه ی تحصیلی است. این دانشگاه همچنین ارائه کننده ی مدارک تحصیلی با اعتباری در سطح جهانی است. دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی امکانات و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک از جمله کتابخانه، کمک های مالی و بورسیه های تحصیلی و همینطور خدمات اداری را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد.

برای دسترسی به سایت دانشگاه به این لینک مراجعه کنید.

دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی
دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی یک موسسه ی عالی چند رشته ای است که بر روی علوم پزشکی سنتی چینی تمرکز ویژه ای دارد.

دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی یک موسسه ی عالی چند رشته ای است که بر روی علوم پزشکی سنتی چینی تمرکز ویژه ای دارد. با این حال برنامه های ارائه شده توسط این دانشگاه شامل زمینه هایی مانند فناوری، مهندسی، مدیریت و حتی اقتصاد نیز می شود. در حال حاضر، این دانشگاه به پایگاه اصلی آموزش عالی طب سنتی چینی، خدمات پزشکی و تحقیقات علمی در استان آنهویی تبدیل شده است. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم به معرفی دانشگاه پزشکی چینی آنهویی (دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی) می پردازیم تا دانشجویان علاقمند به تحصیل در چین با این دانشگاه آشنایی بیشتری پیدا کنند. همچنین اگر به تحصیل در چین علاقمند هستید اما دانشگاه و یا شهر مقصد را انتخاب نکرده اید پیشنهاد می شود که مطالب دیگر سایت را تحت عنوان دانشگاه آنهویی جیانژو، تحصیل در شانگهای و تحصیل در چین را نیز مطالعه کنید.

تاریخچه دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی:

دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی در سال 1959 تاسیس شده و دو سنت پزشکی برجسته در استان آنهویی را به ارث برده است. یکی از آن ها در قسمت های جنوب آنهویی است که Xin’an نامیده می شود. قسمت دیگر به بخش شمالی استان آنهویی مربوط می شود که Huatuo نامیده می شود. با وجود 50 سال توسعه از زمان تاسیس این دانشگاه، دانشگاه آنهویی طب سنتی چینی به یکی از موسسات آموزش عالی برتر تبدیل شده است. این دانشگاه نه تنها ارائه کننده ی تحصیلات دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد است؛ بلکه تحصیلات مداومی را در سطح بین المللی به دانشجویان ارائه می کند. در حال حاضر، هزاران دانشجوی با استعداد و پیشرفته در رشته ی پزشکی توسط این دانشگاه تربیت شده است. این دانشجویان در سرتاسر چین و دنیا پخش شده اند و به عنوان ستون فقرات در علم پزشکی، مدیریت و تحصیلات آکادمیک مربوط به خود عمل می کنند.

دانشگاه پزشکی چینی آنهویی
دانشجویان در دانشگاه پزشکی چینی آنهویی  می توانند در 22 رشته ی دوره ی کارشناسی مرتبط با پزشکی به تحصیل بپردازند.

دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی دارای 7 مدرسه است. این دانشگاه 3 دوره ی اصلی در سطح استان، 1 دوره ی اصلی در سطح ملی، 18 دوره و مدرک مقطع کارشناسی ارشد، 4 پایگاه برای پرورش دانشجویان دکتری با سایر دانشگاه های علوم پزشکی، 2 آزمایشگاه عمده در سطح استان و 6 سازمان مربوط به فناوری های پیشرفته را ارائه می کند. دانشجویان در دانشگاه پزشکی چینی آنهویی  می توانند در 22 رشته ی دوره ی کارشناسی مرتبط با پزشکی به تحصیل بپردازند. از جمله ی این رشته ها می توان به مانند طب سنتی چینی، داروهای گیاهی چینی، طب سوزنی، استئولوژی، توانبخشی و پرستاری اشاره کرد. در حال حاضر تقریبا 13205 دانشجوی تمام وقت در دانشگاه آنهویی طب سنتی چینی مشغول به تحصیل هستند.

دانشکده های عالی:

دانشکده های دانشگاه Traditional Chinese Medicine در طول زمان شایستگی خود را به اثبات رسانده اند. در این دانشکده ها 500 استاد و دانشیار مشغول به کار هستند که تعداد 100 نفر از آن ها بر دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و یا دکترا نظارت می کنند. بیش از 300000 هزار جلد در کتابخانه وجود دارد و یک اتاق مطالعه ی الکترونیکی با 200 غرقه نیز در اختیار دانشجویان قرار داده شده است. وب سایت دانشگاه به شبکه آموزش و تحقیقات چین و اینترنت متصل شده است. سالن نمایشگاه مدرسه اندیشه پزشکی شینان، مرکز نمونه گیاهان چینی، باغ گیاهان دارویی، کلینیک TCM با پزشکان مشهور چینی و اتاق ذخیره کتاب های پزشکی چینی باستانی در این دانشگاه هر ساله بیش از هزاران بار مورد بازدید خارجی ها قرار می گیرند.

دستاوردهای قابل توجه:

دانشگاه طب سنتی چینی انهویی ادعا می کند مجموعه ای متشکل از 1702،000 کتاب، از جمله 33،000 کتاب باستانی مربوط به رشته های تحصیلی که در بخش کتاب باستان ذخیره شده اند را در دپارتمان کتاب های باستانی ذخیره کرده است. این دپارتمان با عنوان “واحد ملی محافظت از کتاب های باستانی” شناخته می شود. مرکز نمونه های پزشکی این دانشگاه با نگهداری از 110 هزار نمونه از گیاهان دارویی، ویژه ترین و غنی ترین مجموعه نمونه های پزشکی را در میان کلیه ی کالج ها و دانشگاه های پزشکی سرتاسر کشور دارد. مرکز پزشکی شینان پایگاه تبلیغ و آموزش طب سنتی چینی در استان آنهویی است.

طب سنتی چینی آنهویی
مرکز نمونه های پزشکی این دانشگاه با نگهداری از 110 هزار نمونه از گیاهان دارویی، ویژه ترین و غنی ترین مجموعه نمونه های پزشکی را در میان کلیه ی کالج ها و دانشگاه های پزشکی سرتاسر کشور دارد.

بیمارستان های وابسته:

دانشگاه پزشکی سنتی چینی آنهویی دارای 2 بیمارستان وابسته در سطح استان ، 1 کلینیک TCM و 1 بیمارستان تخصصی در ترکیب طب چینی و غربی است. این بیمارستان های وابسته به گهواره آموزش استعدادهای پزشکی بالینی تبدیل شده اند. پایگاه تحقیقات بالینی طب چینی، دومین بیمارستان وابسته و اولین بیمارستان تخصصی استانی در چین است که طب سوزنی را به عنوان اصلی ترین روش درمانی در نظر گرفته است و به عنوان یک بیمارستان درجه یک پزشکی توسط وزارت بهداشت تأیید شده است.

ارتباط و همکاری:

امروزه، هر یک از جنبه های مختلف زندگی ما به نوعی جهانی شدن را تجربه می کند. دانشگاه طب سنتی چینی آنهویی نیز در زمینه های تحصیل پزشکی چینی ، داروسازی چینی ، طب سوزنی و مکسیبسیون مبادلات و همکاری های بین المللی موفقی را تجربه می کند. در حقیقت این بخش از دانشگاه پزشکی سنتی چینی این اواخر رونق بسیار خوبی را تجربه کرده است. در طی سال های اخیر دانشگاه تعداد زیادی توافق نامه همکاری با موسسات آموزش عالی خارج از کشور از جمله توافق نامه همکاری با موسسات تحصیلات تکمیلی کانادا و توافق نامه تبادل دانشجو با دانشگاه هانسئو (کره) را امضا کرده است. از دیگر شرکای خارجی این دانشگاه می توان به موسسات آموزشی زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه واکسو (سوئد)
  • دانشکده طب سنتی چینی دانشگاه هنگ کنگ
  • دانشگاه پزشکی شرق غربی (کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا)
  • موسسه تحقیقات طب سنتی چینی نیویورک (ایالات متحده آمریکا)
  • مرکز فرهنگی طب چینی جامائیکا (جامائیکا)
  • موسسه طب سنتی چینی سیدنی (استرالیا)
  • دانشگاه بین المللی طب سنتی چینی ونکوور (کانادا)
  • موسسه مطالعات بین المللی امگا (نپال)
دانشگاه پزشکی سنتی چینی آنهویی
دانشگاه پزشکی سنتی چینی آنهویی به یک دانشگاه رقابتی که در زمینه ی آموزش دانشجویان بین المللی حرفه ای است، تبدیل شده است.

از سال 1996، دانشگاه مجاز به ثبت نام دانشجویان بین المللی شده است. در سال 1997 علاوه بر دانشجویان مناطق مختلف هنگ کنگ، ماکائو و تایوان، دانشجویان بسیاری از ده ها کشور و منطقه ی دیگر نیز در این دانشگاه به تحصیل پرداخته اند. در سال 2004، شش دانشجوی سنگاپوری در دانشگاه با موفقیت از پایان نامه های خود دفاع کردند و به آن ها مدرک کارشناسی ارشد اعطا شد. در حال حاضر نیز صد ها دانشجوی بین المللی و دانشجویانی از مناطق مختلف هنگ کنگ، ماکائو و تایوان دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه طب چینی آنهویی می گذرانند.

علاوه بر این، هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی برای گذراندن دوره های کارآموزی و مشاهدات بالینی به این دانشگاه مراجعه می کنند. به واسطه ی ده ها سال همکاری و آموزش بین الملل، این دانشگاه تجربیات بسیاری را در زمینه ی مبادلات  و آموزش بین المللی کسب کرده است. حال، دانشگاه پزشکی سنتی چینی آنهویی به یک دانشگاه رقابتی که در زمینه ی آموزش دانشجویان بین المللی حرفه ای است، تبدیل شده است. این دانشگاه همچنین یک سیستم خدمات صوتی و یک مدیریت دانشگاه با کارایی بالا برای دانشجویان ایجاد کرده است. در نتیجه، هر ساله دانشجویان و بازدید کنندگان بین المللی بیشتری تشویق می شوند که از سرتاسر جهان به این دانشگاه بیایند. هم اکنون این دانشگاه نه تنها در آنهویی، بلکه در کل چین به پایگاه مهمی برای مبادلات و آموزش بین المللی تبدیل شده است.

دپارتمان های مختلف:

  • دانشکده طب سنتی چینی (School of Traditional Chinese Medicine)
  • دانشکده طب سوزنی و استئولوژی (School of Acupuncture & Osteology)
  • دانشکده طب سنتی چینی و غربی (School of Integrated Traditional Chinese & Western Medicine)
  • دانشکده داروسازی (School of Pharmacy)
  • دانشکده پرستاری (School of Nursing)
  • دانشکده اقتصاد و مدیریت پزشکی (School of Medical Economics & Management)
  • دانشکده فناوری اطلاعات پزشکی (School of Medical Information Technology)
  • اولین بیمارستان وابسته (بیمارستان طب سنتی چینی)
  • دومین بیمارستان وابسته (بیمارستان طب سوزنی و توینا)
  • بیمارستان طب سنتی چینی و غربی
  • بیمارستان اعصاب و روان

در مقاله ای که امروز برای شما ارائه کردیم یک آشنایی مختصر با دانشگاه پزشکی چینی آنهویی برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل در چین هستند؛ ایجاد شد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در چین و دانشگاه های چین و یا نحوه ی تهیه ی مسکن در خارج، جهت تعیین وقت مشاوره ی حضوری با ما تماس بگیرید. موسسه ی ما با سال ها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش دانشگاه های چین و دانشگاه های اروپا، برای خدمت رسانی به شما دانشجویان عزیز آماده است.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای دانشجویان آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج