دانشگاه های چین | بهترین دانشگاه های کشور چین

دانشگاه های چین چشمتان را گرفته تصمیم گرفته اید در چین درس بخوانید؟ خبر خوبی است! اما کشور چین نیز مانند بسیاری از مقاصد محبوب تحصیلی دانشجویان بین المللی نیز جای بسیار بزرگی است. پس از کجا باید شروع کرد؟ درست است، دقیقا همین جا! در ادامه این مقاله لیستی از بهترین دانشگاه های کشور چین تهیه کرده ایم که در میان دانشجویان خارجی بسیار پر طرفدار هستند.

حتی اگر چشمان خود را روی شانگهای متمرکز کرده اید که الماس درخشان این سرزمین است، یا بر روی بیجینگ که پایتخت باستانی و قلب تاریخی چین است، یا هر جای دیگر، اجازه دهید به شما کمک کنیم که جست و جوی دقیق تری انجام دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با دانشگاه های چین به این بخش از وب سایت پیشگام مراجعه کنید.

دانشگاه های چین
کشور چین خانه برخی از بهترین دانشگاه ها در سطح بین المللی است.

دانشگاه های چین:

دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

یکی از بهترین دانشگاه های تحقیقاتی آسیا یا جهان، دانشگاه جیائو تونگ شانگهای است که در آن بیش از ۱۲۰ سال است که به بسیاری از دانشجویان چینی و خارجی تدریس می شود. بر خلاف اینکه یکی از با پرستیژ ترین دانشگاه های چین است، یکی از هر ده دانشجوی کارشناسی این دانشگاه خارجی است.

این دانشگاه به خصوص برای دانشجویان علوم مناسب است، زیرا SJTU رنکینگ سالیانه دانشگاه های دنیا را بر اساس مراکز تحقیقاتی و توانایی هایشان منتشر می کند.

دانشگاه فودان

دانشگاه های کشور چین

یکی دیگر از دانشگاه های با پرستیژ و سنتی چین است که از سال ۱۹۵۰ به پذیرش دانشجویان خارجی پرداخت که آن را تبدیل به یکی از اولین دانشگاه های چین می کند که دست به این کار زد. امروزه، دانشگاه فودان از نظر تعداد دانشجویان خارجی رتبه دوم را در کشور دارد.

همچنین این دانشگاه چند محوطه در اطراف شهر دارد که موجب می شود راحت تر در کلاس های نزدیک محل سکونت خود شرکت کنید. در آخرین رنیکینگ، فودان در لیست ۱۰۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفت و پنجمین دانشگاه برتر چین شد.

دانشگاه های بیجینگ

پایتخت بزرگترین کشور شرق زمین، بیجینگ، یک شهر باستانی غنی از تاریخ است که دارد به یک ابر قدرت اقتصادی در قرن بیست و دوم تبدیل می شود. کورس های درسی عالی به زبان ماندارین در پایتخت زیاد است، و چندین دانشگاه جهانی به عنوان غول های دنیای اکادمیک در بالای بقیه قرار دارند.

دانشگاه تسینگوا

دانشگاه تسینگوا یکی بهترین دانشگاه های چین است که در رشته MBA در رتبه دوم جهانی قرار دارد. افرادی که به دنبال این هستند که رزومه خود را در تجارت بنویسند باید ببینند که دانشگاه تسینگوا یا حتی نام تسینگوا چه می توانند برایشان بکند!

دانشگاه پکینگ

دانشگاه پکینگ قدیمی ترین دانشگاه ملی چین است که خانه ای برای پیش از دو هزار دانشجوی خارجی است. این دانشگاه در با دانشگاه های کورنل، استنفورد، و یال همکاری دارد. دانشگاه پکینگ برخی از تفکرات قابل پیشرفت در هرجای چین آکادمیک را ارائه می دهد، بنابراین دانشجویان جامعه شناسی و سیاسی از یک دیدگاه بازتر ، فرصتی منحصر به فرد برای نگاه کردن به ذهن بیجینگ مدرن دارند.

سایر دانشگاه های کشور چین:

دانشگاه گوانگ شی

دانشگاه گوانگشی یکی از بهترین دانشگاه های چین است که در دره نفس گیر رودخانه لی قرار دارد. دانشجویان خارجی که می خواهند زبان ماندارین یاد بگیرند و هم انگلسی درس بدهند باید به این دانشگاه به عنوان یکی مقصد بسیار خوب نگاه کنند که می توانند به دور از شلوغی شهر های بسیار بزرگ، تجربه تحصیلی خوبی را در آن پشت سر بگذارند.

دانشگاه سیچوان

دانشگاه سیچوان در چنگدو در مرکز استان سیچوان قرار دارد.با توجه به وجود آن از سال ۱۴۱ ق.م، این دانشگاه انتخابی بسیار عالی برای دانشجویان خارجی است که می خواهند تجربه عمیق تری در چین سنتی در هنگام تحصیل داشته باشند. در عمق جنگل های چین، دانشگاه سیچوان چندین برنامه تبادل و مشارکت برای جذب دانشجویان بین المللی از شهرهای بزرگ تر دارد.

دانشگاه هنگ کنگ

هیچ لیستی از دانشگاه های کشور چین بدون بردن نام دانشگاه هنگ کنگ کامل نمی شود. این دانشگاه در شهر جزیره ای هنگ کنگ قرار دارد و قدیمی ترین دانشگاه این شهر است که تعداد دانشجویان خارجی آن یک چهارم تعداد کل است.

اگر می خواهید در هیجان انگیزترین شهر جنوب شرقی آسیا زندگی کنید، دانشگاه هنگ کنگ یک گزینه غرب گرا و مورد احترام است. این دانشگاه هنگامی که هنگ کنگ توسط انگلیس کنترل می شد تاسیس شد و ترکیبی از حساسیت های آکادمیگ انگلیس و محیط کنونی هنگ کنگ در آن مشاهده می شود.

برای تحصیل در چین آماده هستید؟

بفرمایید! امیدواریم که خواندن این مطلب شروع خوبی باشد که بدانید جست و جوی خود را از کجا آغاز کنید. به یاد داشته باشید تجربه شما چیزی است که می سازید. سعی کنید کلاس هایی را انتخاب کنید که به راستی به آن ها علاقه مند هستید و در مکانی که برایتان واقعا خاطره ساز باشد.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

متن این مقاله از این سایت ترجمه شده است.

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج