دانشگاه آنهویی جیانژو (Anhui Jianzhu University)

مقدمه:

دانشگاه آنهویی جیانژو (Anhui Jianzhu University) در سال 1958 تاسیس شده است. این دانشگاه یکی از موسسات آموزش عالی عمومی غیر انتفاعی است. دانشگاه آنهویی جیانژو در محدوده کلان شهر بزرگ هفی ( محدوده جمعیتی از 1،000،000 تا 5،000،000 ساکن)، آنهویی واقع شده است. تحصیل در دانشگاه AJU که به طور رسمی توسط وزارت آموزش و پروش استان آنهویی تایید شده است؛ خواسته بسیاری از دانشجویان بین المللی است.

لینک سایت دانشگاه: http://www.ahjzu.edu.cn/

دانشگاه آنهویی جیانژو
مدرکی که توسط دانشگاه آنهویی جیانژو به دانشجویان ارائه می شود اعتباری در سطح جهانی دارد.

آنهویی جیانژو  ارائه کننده ی دوره ها و برنامه های تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلات عالی است. مدرکی که توسط این دانشگاه به دانشجویان ارائه می شود اعتباری در سطح جهانی دارد. رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه تنوع بسیاری دارند بنابراین دانشجویان با توجه به سلایق و استعدادهای خود می توانند در رشته ی مورد علاقه خود به تحصیل بپردازند. علاوه بر ارائه ی تحصیلات و آموزش های آکادمیک، دانشگاه آنهویی جیانژو ارائه کننده ی خدمات بسیاری به دانشجویان است و امکانات بسیاری را برای آن ها فراهم کرده است. از جمله ی این امکانات و خدمات می توان به کتابخانه و خدمات اداری بسیار روان این دانشگاه اشاره کرد. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم به معرفی این دانشگاه و رشته های مختلفی که ارائه می کند می پردازیم. ما را تا انتها همراهی کنید.

دانشگاه آنهویی جیانژو
علاوه بر ارائه ی تحصیلات و آموزش های آکادمیک، دانشگاه آنهویی جیانژو ارائه کننده ی خدمات بسیاری به دانشجویان است و امکانات بسیاری را برای آن ها فراهم کرده است.

دانشگاه آنهویی جیانژو (AJU):

همانطور که قبلا اشاره کردیم، این دانشگاه در سال 1958 تاسیس شده است. AJU یک دانشگاه بزرگ در سطح استان است که رشته های متنوعی را به دانشجویانی که خواستار تحصیل در دانشگاه آنهویی جیانژو هستند ارائه می کند. دانشگاه آنهویی جیانژو سابقا با نام دانشگاه معماری آنهویی شناخته می شد (در واقع این نامی است که در هنگام تاسیس بر روی آن گذاشتند.). عمده تمرکز این دانشگاه بر روی رشته های مرتبط با مهندسی، به خصوص مهندسی عمران است. آنهویی جیانژو در زمینه ی توسعه در زمینه هایی مانند علوم، مهندسی، مدیریت، هنرهای لیبرال و قانون نیز نقش پررنگی بازی می کند. یکی از اهداف این دانشگاه تلفیق آموزش با تحقیق است. AJU در شهر هفی، مرکز استان آنهویی و یکی از شهرهای آزمایشی نوآوری ملی، واقع شده است.

دانشگاه دارای دو محوطه ی مجزا با مساحت 1100 متر مربع است. در طول زمان دانشگاه آنهویی جیانژو با عناوین مختلفی مورد خطاب قرار گرفته است و تمام آن ها را به پشتوانه ی فعالیت های مستمرش در زمینه ی تحقیق و آموزش درست دانشجویان دریافت کرده است. از جمله ی این عناوین می توان به واحد مدل ملی تمرینات اجتماعی دانشجویان دانشگاه ، واحد مدل ملی خدمات پشت دانشگاهی، واحد نمونه استانی برای نرخ اشتغال فارغ التحصیلان، واحد نمونه استانی تربیت بدنی و بهداشت عمومی و پردیس امن در هفی اشاره کرد. بودجه ی این یک دانشگاه مشترکاً توسط دولت استانی آنهویی و وزارت بهداشت تأمین می شود.

یکی از اهداف این دانشگاه تلفیق آموزش با تحقیق است

در حال حاضر، دانشگاه آنهویی جیانژو از 14 مدرسه و بخش مختلف تشکیل شده است. در این دانشگاه 34 دوره ی تحصیلات تکمیلی و 10 برنامه ی شغلی مختلف ارائه می شود. در آنهویی جیانژو بیش از 240 نیرومی متخصص و حرفه ای مشغول به کار هستند. هم اکنون، دانشگاه آنهویی جیانژو پذیرای 15000 دانشجوی تمام وقت است. این دانشگاه به ترتیب دانشجویان عمل گرا اهمیت بسیاری می دهد. از همین رو، فارغ التحصیلان دانشگاه آنهویی جیانژو در بازار کار مورد توجه بسیاری قرار دارند. 

این دانشگاه ارائه کننده ی مدرک کارشناسی ارشد در رشته هایی مانند مهندسی سازه، پویایی مهندسی، برنامه ریزی و طراحی شهری (برنامه ریزی و طراحی منظر)، مهندسی شهرداری و علوم مواد است. این دوره ها، 5 گروه منظم و پیوسته به هم را در آنهویی جیانژو تشکیل داده اند. علاوه بر این رشته ها، در دانشگاه آنهویی جیانژو دوره هایی مانند مهندسی عمران و معماری ، محیط و برنامه ریزی ، مهندسی شیمی و مواد ، مهندسی الکترومکانیک و اطلاعات و همچنین اقتصاد و مدیریت نیز به عنوان زیر مجموعه برگزار می شود.

رشته مهندسی دانشگاه آنهویی جیانژو
این دانشگاه به ترتیب دانشجویان عمل گرا اهمیت بسیاری می دهد. از همین رو، فارغ التحصیلان دانشگاه آنهویی جیانژو در بازار کار مورد توجه بسیاری قرار دارند. 

دانشگاه AJU در توسعه ی همکاری های بین المللی و مبادلات دانشگاهی نقش فعالی دارد. آنهویی جیانژو  با دانشگاه هایی مانند دانشگاه فنی درسدن در آلمان، موسسه فناوری ایلینوی در ایالات متحده آمریکا؛ دانشگاه هانسئو در کره جنوبی و موسسه مدیریت CITI در سنگاپور، روبط نزدیکی برقرار کرده است.

بر اساس اصل  ” توسعه دانشگاه از طریق آموزش با کیفیت و تقویت دانشگاه از طریق تحقیقات دانشگاهی” ، دانشگاه AJU  در صدد است که به یک دانشگاه چند رشته ای قدرتمند در کشور چین تبدیل شود. حتی همین حالا نیز، برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در چین هستند، این دانشگاه یکی از گزینه های اصلی است.

تاریخچه دانشگاه آنهویی جیانژو:

  • دانشگاه آنهویی جیانژو در سال 1958 تاسیس شد.
  • در سپتامبر 1958 ، برای حمایت از استان آنهویی ، 324 معلم و دانش آموز مدرسه مهندسی ساخت و ساز سوژو و چهار معلم از مدرسه اقتصاد برنامه ریزی شده Shenyang به هفی آمدند. با 179 معلم و دانش آموز در کلاس آموزشی گروه ساخت و ساز استان آنهویی، دانشکده مهندسی ساخت و ساز آنهویی در DongChenGang از شهر هفی، به طور مشترک تشکیل شد.
  • در سپتامبر 1960، گروه مهندسی عمران دانشگاه فنی HeFei در این دانشکده گنجانده شد و موسسه معماری و صنعت آنهویی تأسیس شد.
  • در سال 1961، موسسه معماری و صنعت آنهویی باطل شد. مدرسه مهندسی ساخت و ساز آنهویی نیز رزرو شد.
  • در آگوست 1964 ، مدرسه مهندسی ساخت و ساز آنهویی به لینگ دا تانگ در شهر هفی منتقل شد. در سال 1971 نیز مدرسه به جاده Jinzhai  انتقال پیدا کرد.
  • در مارس سال 1983، ساخت شعبه جدید دانشگاه صنعتی hEfEI آغاز شد.
  • در 30 ام دسامبر سال 1986، موسسه ی معماری و صنعت دانشگاه آنهویی جیانژو احیا شد.
  • در سال 2003، پردیس جدیدی در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری Hefei (HETDA) ساخته شد.
  • در سال 2013 ، نام موسسه معماری و صنعت آنهویی به دانشگاه آنهویی جیانژو تغییر پیدا کرد.
دانشگاه آنهویی جیانژو
دانشگاه AJU به عنوان واحد نمونه استانی برای نرخ اشتغال فارغ التحصیلان در رشته های مختلف شناخته شده است.

دانشکده های دانشگاه آنهویی جیانژو:

  • دانشکده معماری و برنامه ریزی شهری (School of Architecture & Urban Planning)
  • دانشکده هنر (School of Arts)
  • دانشکده مهندسی عمران (School of Civil Engineering)
  • مدرسه آموزش مداوم  (School of Continuing Educatio)
  • دانشکده مهندسی محیط و انرژی (School of Environment & Enengy Engineerin)
  • دانشکده اقتصاد و مدیریت (School of Economics & Management)
  • دانشکده مهندسی الکترونیک و اطلاعات (School of Electronic & Information Engineering)
  • دانشکده زبانهای خارجی (School of Foreign Language)
  • دانشکده مهندسی مواد و شیمی (School of Materials & Chemical Engineering)
  • دانشکده ریاضیات و فیزیک (School of Mathematics & Physics)
  • دانشکده مهندسی مکانیک و برق (School of Mechanical & Electrical Engineering)
  • دانشکده مارکسیسم (School of Marxism)
  • دانشکده مدیریت دولتی (School of Public Administration)

در مقاله ای که امروز برای شما ارائه کردیم یک آشنایی مختصر با دانشگاه آنهویی جیانژو برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل در چین هستند؛ ایجاد شد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در چین و دانشگاه های چین، جهت تعیین وقت مشاوره ی حضوری با ما تماس بگیرید. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در شانگهای هستید نیز مطالعه ی این صفحه را از دست ندهید.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای دانشجویان آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج