تحصیل هنر در ایتالیا | دلایل، هزینه و دستمزد

ایتالیا یکی از مقاصد برتر تحصیلی برای مطالعات هنری و تحصیل در رشته های مربوط به هنر است. تحصیل هنر در کشور ایتالیا در حقیقت فرصتی است که تجربه ی آن برای اکثر هنر دوستان بسیار باارزش است. اگر به هنر علاقمند هستند؛ چه از نظر شغلی و چه از نظر سرگرمی، حتی یک بازدید کوتاه از ایتالیا نیز برای شما خاطره ای فراموش نشدنی خواهد بود. تحصیل در رشته هنر در این کشور بی دلیل تا این حد محبوب نشده است. ایتالیا کشوری است که دارای بیشتری میراث جهانی یونسکو است. تصور کنی که دیدن یک قطعه ی هنری مشهور که تنها در کتاب های درسی دیده اید می تواند چه حسی در شما زنده کند. اگر هنوز کشور مقصد خود را برای تحصیل در رشته هنر انتخاب نکرده اید؛ این مقاله برای شما نوشته شده است.

در ادامه به بیان سه دلیل اصلی می پردازیم که یادگیری هنر در کشور ایتالیا و رشته هنر در کشور ایتالیا بهترین انتخاب برای شما دوست داران هنر است! پس از آن، به طور خلاصه به بیان هزینه تحصیل هنر در ضمن شماره ی مشاوران ما در انتهای هر مقاله ذکر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران موسسه پیشگام تماس حاصل کنید.

تحصیل هنر در ایتالیا
ایتالیا یکی از مقاصد برتر تحصیلی برای مطالعات هنری و تحصیل در رشته هنر است

ایتالیا زادگاه بی شمار هنرمندان و جنبش های هنری است

رشته هنر در ایتالیا
امکان ندارد که شما متقاصی تحصیل هنر در خارج باشید و نام هنرمندان مشهور ایتالیایی به گوشتان نخورده باشد.

مردم ایتالیا همواره به تاریخ غنی هنری خود افتخار کرده اند. ایتالیا مهد رنسانس و بسیاری از جنبش های هنری دیگر بوده است. امکان ندارد که شما متقاصی تحصیل هنر در خارج باشید و نام هنرمندان مشهور ایتالیایی به گوشتان نخورده باشد. هنرمندانی مانند لئوناردو داوینچی، رافائلو، میکل آنژ، دوناتلو، ماساچیو، بوتیچلی، جیوتو و … تنها تعداد محدودی از آن ها هستند.

هنر در هر گوشه

تحصیل هنر در ایتالیا
دانشجویانی که در حال تحصیل هنر در ایتالیا هستند

در ایتالیا، هنر تنها به موزه ها یا نمایشگاه ها اختصاص ندارد. دانشجویانی که در حال تحصیل هنر در ایتالیا هستند می توانند هنر را در خیابان ها، مکان های باستانی، موزه ها، تئاتر ها و حتی غذاهای ایتالیایی لمس کنند! تحصیل رشته هنر در ایتالیا به شما این اجازه را می دهد که هنر را با تمام حواس خود تجربه کنید. به لطف تنوع بالایی که در رویدادها و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در ایتالیا وجود دارد؛ دانشجویان رشته هنر در ایتالیا هم از نظر خلاقیت و هم از نظر فکری با هنر درگیر می شوند و از جنبه های مختلف این کشور الهام می گیرند.

بهترین دوره های هنر

رشته هنر در ایتالیا
با تحصیل رشته هنر در ایتالیا شما توسط برترین اساتید هنر در سطح جهان آموزش خواهید دید.

روحیه ی هنری در میان مردم و جامعه ایتالیا ریشه دوانده است. اگر متقاضی تکمیل تحصیلات خود در رشته هنر هستند پس باید بدانید که با تحصیل رشته هنر در کشور ایتالیا شما توسط برترین اساتید هنر در سطح جهان آموزش خواهید دید. این اساتید بسیار کارآزموده هستند و آماده اند که تجارب و اشتیاق هنری خود را با شما به اشتراک بگذارند. مدارس و دانشگاه های ارائه کننده رشته هنر در ایتالیا امکاناتی را ارائه می کنند که می تواند نیازهای هر دانش آموزی را برآورده کند.

هزینه تحصیل هنر در ایتالیا

شهریه تحصیل رشته هنر در کشور ایتالیا و هزینه تحصیل در ایتالیا به طور کلی از دیگر کشورهای اروپایی کمتر است. در ایتالیا، هر موسسه آموزش عالی به طور مستقل شهریه خود را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر می خواهید به تحصیل هنر در کشور ایتالیا بپردازید باید بدانید که متوسط شهریه ی تحصیل در یک دانشگاه دولتی بین 850 الی 1000 یورو در سال است.( این مقدار با توجه به دانشگاه متفاوت است). خوشبختانه امکان دریافت بورسیه های مختلف تحصیلی در هنگام تحصیل دوره های مختلف هنری در ایتالیا وجود دارد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بورسیه هنر در ایتالیا با مشاوران ما تماس حاصل کنید تا از فرصت هایی که برای ادامه تحصیل در ایتالیا دارید آگاه شوید..

کی از مزایای تحصیل هنر در ایتالیا این است که شهریه برای دانشجویان شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا یکسان است.

شهریه رشته هنر در دانشگاه های خصوصی ایتالیا ممکن است که از دانشگاه های دولتی بیشتر باشد. اکثر دانشگاه های ایتالیا دوره های هنر را به گونه ای ارائه می کنند که دانشجو می تواند در همانجا تحصیلات خود در رشته هنر را تا انتها دنبال کند. علاوه بر امکان بالای دریافت بورسیه ی تحصیلی، یکی از مزایای تحصیل در رشته هنر کشور ایتالیا این است که شهریه برای دانشجویان شهروند کشورهای عضو اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا یکسان است. بنابراین شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی در ایتالیا ملزم به پرداخت شهریه ی بالاتر از دیگر دانشجویان نیستید. طول دوره ی رشته ی هنر در ایتالیا در مقطع کارشناسی بین 3 الی 4 سال و در مقطع کارشناسی ارشد نیز 2 سال است.

بهترین دانشگاه های ارائه کننده رشته هنر و طراحی در کشور ایتالیا

در یک نظر سنجی، دانشگاه های بولونیا (University of Bolognaدانشگاه ساپینزا (sapienza university of rome) و دانشگاه پادوا (university of padua) به عنوان بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته آرت در کشور ایتالیا شناخته شده اند. لازم به ذکر است که میانگین حقوق یک هنرمند در ایتالیا 27,923 هزار یورو در سال است.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا آماده است که همراه و همسفر شما تا رسیدن به تحصیل دلخواهتان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج