تحصیل در گوانگژو (Guangzhou) | دانشگاه های گوانگژو چین

تحصیل در گوانگژو و زندگی در گوانگژو به دلایل بسیاری یک انتخاب خوب است. گوانگژو سومین شهر بزرگ چین و پایتخت استان گوانگدونگ می باشد. اکثر دانشجویان بین المللی که تحصیل در دانشگاه های گوانگژو چین را انتخاب کرده اند این شهر را با مراکز خرید لوکس آن به خاطر می آورند. شهر گوانگژو در کنار رودخانه پرل و نزدیک به شهر هنگ کنگ واقع شده است. در طول قرن ها، گوانگژو به عنوان یک بندر استراتژیک، موقعیت خود را حفظ کرده است.

جذابیت های زندگی در گوانگژو تنها به مراکز خرید آن محدود نمی شود. در واقع، این شهر چینی ترکیبی بسیار زیبا از عناصر متضاد است. در کنار مراکز خرید، آسمان خراش های درخشان و معماری مدرن، معابد تاریخی بسیاری نیز در مرکز استان گوانگدونگ وجود دارد که تجربه تحصیل در چین را برای دانشجویان فراموش نشدنی می کند. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم به بررسی تحصیل در گوانگژو و دانشگاه های گوانگژو چین می پردازیم. با ما همراه باشید.

تحصیل در گوانگژو
در طول قرن ها، گوانگژو به عنوان یک بندر استراتژیک، موقعیت خود را حفظ کرده است

چرا تحصیل در گوانگژو؟

در سال های اخیر، اقتصاد این شهر با وجود ده ها شرکت بین المللی درخشیده است. روابط بین الملل و تجارت، از جمله برترین رشته هایی هستند که دانشجویان بین المللی را به تحصیل در گوانگژو ترغیب می کند. از امور مالی گرفته تا فروش و بازاریابی، گرایش های تحصیلی در این شهر آنقدر بالا است که دانشجویان بین المللی همیشه می توانند رشته تحصیلی مناسب برای خود را پیدا کنند. تا پایان دوره تحصیلی، دانشجویان به خوبی برای ورود به بازارهای حرفه ای و تجارت آماده خواهند شد. علاوه بر این، در این شهر رشته های مربوط به زبان و فرهنگ چینی نیز محبوبیت بسیاری دارند.

آب و هوا در گوانگژو:

به طور معمول، در طول سال، آب و هوا در گوانگژو گرم و مرطوب است و میان فصول مختلف، تفاوت قابل توجهی وجود ندارد. با وجود آب و هوای موسمی نیمه گرمسیری مرطوب، گوانگژو با زمستان گرم ، تابستان های داغ، با سرمای و برف کم، شناخته شده است.

زندگی در گوانگژو برای دانشجویان بین المللی:

دانشگاه های گوانگژو مکان های مناسبی برای دانشجویانی هستند که قصد دیدار با فرهنگ کانتونی را دارند. این شهر، به هر دانشجو یک تجربه خاص ارائه خواهد کرد و حتی آن ها را خواهد خنداند! مکان های دیدنی گوانگژو حتی برای افرادی که به چین علاقمند نیستند هم جذاب و فراموش نشدنی خواهند بود. دانشجویان بین المللی در این شهر می توانند در فرهنگ و غذای چینی غرق شوند. می توانند از اپرای کانتونی (تئاتر گوانگژو) دیدن کنند. آواز، ورزش های رزمی و آکروبات بازی چینی را مشاهده کنند و از آن لذت ببرید.

همچنین، بازدید از نمایشگاه کانتونی نیز برای شما خالی از لطف نخواهد بود. این نمایشگاه در واقع بزرگترین نمایشگاه واردات و صادرات در چین است. همچنین، یک رویداد مهم برای دانشجویان بین المللی است که در آوریل یا اکتبر تحصیل می کنند. توصیه می کنیم در صورتی که به هیجان علاقمند هستید؛ بازدید از پارک Chimelong Paradise را فراموش نکنید.

زندگی در گوانگژو
در صورتی که به هیجان علاقمند هستید؛ بازدید از پارک Chimelong Paradise را فراموش نکنید.

یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه های گوانگژو و زندگی در یک شهر که جریان های بین المللی زیادی از آن عبور می کند؛ فرصت های بی شماری است که برای ایجاد روابط در اختیار خواهید داشت. گوانگژو، یکی از موفق ترین شهرهای چین است که با متخصصان بین المللی پر شده است. شما با تحصیل در گوانگژو مسیر خود برای رسیدن به یک شغل موفق بین المللی را هموار خواهید کرد.

اگرچه، گوانگژو مانند هنگ کنگ، به عنوان یکی از مراکز فرهنگ کانتونی شناخته می شود؛ اما دیگر جنبه های این شهر مانند زبان، غذا و جو متفاوت هستند. بنابراین، برخلاف دلار هنگ کنگ، شما از واحد پول یوان در طول تحصیل خود در چین استفاده خواهید کرد. در دانشگاه های گوانگژو، شما همیشه می توانید رشته مورد نیاز آینده شغلی خود (و البته مورد علاقه خود) را پیدا کنید.

با انتخاب تحصیل در گوانگژو، شما باید خود را برای زندگی در یک شهر پویا، لذت چشیدن غذاهای خوشمزه، زندگی در یک جامعه جهانی و کوله باری از تجربیات فراموش نشدنی آماده کنید!

دانشگاه های ژنگژو:

دانشگاه پزشکی گوانگژو Guangzhou Medical University))

دانشگاه پزشکی گوانگژو

دانشگاه پزشکی گوانگژو در سال 1958 تاسیس شده است. این دانشگاه، طیف گسترده ای از رشته های تحصیلی را به دانشجویان بین المللی ارائه می کند. از سال 2010، دانشگاه پزشکی گوانگژو دوره های پزشکی بالینی را به زبان انگلیسی ارائه می کند و دانشجویان بین المللی، مجاز به ثبت نام در این دوره شده اند. از سال 2014، بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی نیز در نظر گرفته شده است.

این دانشگاه دارای 15 دانشکده، 8 واحد وابسته و 11 بیمارستان است. در ضمن، ارائه کننده 19 رشته در مقطع کارشناسی، 5 رشته کارشناسی ارشد سطح 1 و 35 رشته کارشناسی ارشد سطح 2 می باشد. دانشگاه پزشکی گوانگژو با بیش از 19 دانشگاه و موسسه تحقیقاتی در کشورهای خارجی برنامه تبادل دارد. به طور کلی، یکی از دانشگاه های محبوب نزد دانشجویانی است که به تحصیل در گوانگژو علاقمند هستند.

دانشگاه پزشکی چینی گوانگژو (Guangzhou University of Chinese Medicine)

تحصیل در گوانگژو
دانشگاه پزشکی چینی گوانگژو

دانشگاه پزشکی چینی گوانگژو یکی از قدیمی تری دانشگاه های طب سنتی چینی (TCM) است. این دانشگاه پس از تاسیس روابط عمومی چین در 25 سپتامبر سال 1956 ایجاد شده است. در سال 2002، وزارت آموزش و پرروش چین، سطح تحصیلات عالی که در این دانشگاه ارائه می شود را عالی ارزیابی کرد. بخش مرکزی این دانشگاه در سال 2006 به دانشگاه جدیدی منتقل شده است. عملکرد و آموزش در دانشگاه پزشکی چینی گوانگژو هر ساله بهبود یافته است.

دانشگاه جینان (Jinan University)

دانشگاه های گوانگژو
دانشگاه جینان

دانشگاه جینان در سال 1906 تاسیس شده است و در حال حاضر دارای چهار پردیس در گوانگژو، شنژن و ژوهای است. این موسسه آموزش عالی متشکل از 25 دانشکده، 58 بخش، 177 موسسه تحقیقاتی، 84 آزمایشگاه، 15 ایستگاه فوق دکترا و 1 ایستگاه تحقیقاتی است. دانشگاه جینان همچنین 17 بیمارستان وابسته، چندین رشته اصلی ملی، مراکز طراحی و آزمایشگاه های اصلی را در خود جا داده است. تعداد دانشجویان بین المللی در این دانشگاه 11.828 نفر می باشند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مقدار، بالاترین میزان در کشور است.  

دانشگاه شانتو (Shantou University)

دانشگاه شانتو

دانشگاه شانتو در سال 1981 با تصویب شورای دولت مونت تاسیس شد. این دانشگاه، یکی از معدود دانشگاه های هوانگژو است که به طور مداوم از بنیاد خصوصی لی کا شینگ پشتیبانی می کند. در حال حاضر، دانشگاه شانتو دارای 9 دانشکده و کالج، 5.113 استاد و کادر پزشکی و 9.488 دانشجو می باشد. کالج و دانشگاه شانتو ارائه کننده یک برنامه 7 ساله پزشکی بالینی، یک برنامه 5 ساله پزشکی بالینی، یک برنامه 4 ساله پرستاری و یک برنامه پزشکی بالینی به زبان انگلیسی می باشد. در حال حاضر، 2.553 دانشجو در حال تحصیل در کالج پزشکی دانشگاه شانتو هستند.

دانشگاه عادی چین جنوبی (South China Normal University)

South China Normal University

South China Normal University در سال 1933 تاسیس شد. این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه با سطح بالای کیفیت تحصیلی شناخته شده است. این دانشگاه یکی از دانشگاه های گوانگژو است که طیف گسترده ای از رشته های مختلف تحصیلی را به متقاضیان تحصیل در گوانگژو ، ارائه می کند. تعداد دانشکده ها در این دانشگاه 300 عدد می باشند و در آن ها به طور کلی 73 رشته در مقطع کارشناسی، 175 رشته در مقطع کارشناسی ارائه می شوند. این دانشگاه همواره به واسطه تربیت دانشجویان موفق در مقطع کارشناسی ارشد، اعتبار خوبی دارد. در سال 2012، تعداد دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کردند 25.479 عدد بود. از این تعداد، 1000 دانشجو را دانشجویان بین المللی از بیش از 50 کشور مختلف تشکیل می دادند. در پردیس های این دانشگاه 3 کتابخانه با بیش از 3.1 میلیون کتاب وجود دارد.

دانشگاه تکنولوژی چین جنوبی (South China University of Technology)

دانشگاه های گوانگژو
South China University of Technology

South China University of Technology یکی از دانشگاه های برجسته در کشور چین است. این دانشگاه به طور مستقیم توسط وزارت آموزش و پرورش ایالتی اداره می شود. یکی از ویژگی های این دانشگاه، همکاری پررنگ آن در پروژه های مختلف است. South China University of Technology در انجام بیش از 900 پروژه نقش داشته است. علاوه بر این، فعالیت های رقابتی این دانشگاه باعث شده است که در سطح بین المللی، اعتبار بسیار خوبی داشته باشد. بنابراین، اگر به تقویت مهارت های حرفه ای خود علاقمند هستند تحصیل در گوانگژو و در این دانشگاه، برای شما انتخاب مناسبی است.

دانشگاه پزشکی جنوب (Southern Medical University)

دانشگاه های گوانگژو
 Southern Medical University

 Southern Medical University، واقع در گوانگژو در سال 1951 تاسیس شده است.  در سال 2006، این دانشگاه دوره های پزشکی بالینی را به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی ارائه کرد و حتی بورسیه های تحصیلی نیز برای آن ها در نظر گرفت.

دانشگاه پزشکی جنوبی ، واقع در گوانگژو در سال 1951 تاسیس شد. در سال 2006 دانشگاه بورسیه های دولتی چینی و دانشجویان بین المللی را برای برنامه های پزشکی بالینی آموزش داده شده توسط انگلیسی آغاز کرده است. 17 مدرسه ، 6 بیمارستان وابسته و 47 بیمارستان وجود دارد. دانشگاه دارای 7 ایستگاه تحقیقاتی پس از دکتری است. همچنین ، 75 P.h.D. برنامه ها ، 98 برنامه کارشناسی ارشد و 49 برنامه کارشناسی. تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه بیش از 6.000 نفر است. از بیش از 19000 ، 900 دانشجوی خارجی هستند. این برنامه با بیش از 30 دانشگاه برنامه تبادل دارد.

دانشگاه سان یاتسن Sun Yatsen University))

تحصیل در گوانگژو
دانشگاه سان یاتسن

دانشگاه سان یاتسن توسط دکتر سون یاتسن، رهبر بزرگ انقلاب دموکراتیک چین تاسیس شد. این دانشگاه گوانگژو بیش از 100 سال قدمت دارد و به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور و یکی از بهترین دانشگاه های جهان، شناخته شده است. پردیس این دانشگاه شامل 32 دانشکده می باشد. دانشگاه سان یاتسن ارائه کننده 102 دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی، 251 دوره کارشناسی ارشد و 180 دوره تحصیلی در مقطع دکترا می باشد.

در صورتی که به تحصیل در چین و دانشگاه های گوانگژو علاقمند هستید می توانید از خدمات موسسه پیشگام و مشاوره با مشاوران مجرب موسسه، بهره ببرید. علاوه بر این، شما می توانید سوالات خود در مورد تحصیل در چین را در انتهای این مطلب نیز ارسال کنید.

هزینه های زندگی در گوانگژو:

گوانگژو در مقایسه با دیگر شهرهای چین، یک شهر ارزان محسوب می شود. دانشجویان می توانند حتی با 600 دلار در ماه نیز زندگی کنند. البته، هزینه های زندگی در چین تا حد زیادی به سبک زندگی دانشجو بستگی دارد.

موسسه اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای دانشجویان آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

متن این مطلب با استفاده از این وب سایت تهیه شده است.

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟
  1. سحر

    سلام
    می شه توی رشته های گروه پزشکی چین بورس بگیریم؟
    با معدل ۱۷ می شه؟

    • mrs biranvand

      سلام وقت بخیر. بله. لطفا از طریق شماره هایی که در بخش “تماس با ما” وجود دارند با موسسه ارتباط برقرار کنید.

تحصیل در خارج