بهترین شهر های اروپا برای تحصیل در سال ۲۰۲۰

اروپا با اختلاف یکی از بهترین نواحی در دنیا برای تحصیل در خارج از کشور می باشد.انتخاب کشور مناسب و حتی شهر مناسب برای تحصیل و زندگی در اروپا می تواند دشوار باشد. هر کشور مظاهر و فرهنگ خاص خود را دارد و در این زمان گزینه ها برای انتخاب نامحدود به نظر می رسند.حقیقتا پیدا کردن بهترین شهر های اروپا برای تحصیل کار مشکلی است..

این انتخاب گاهی طاقت فرسا و بسیار انرژی بر به نظر می رسد لذا ما برای تسهیل در تصمیم گیری و و پیشرفت کار شما، موسسه اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون تنها موسسه دارای مجوز در استان خوزستان لیستی از 10 شهر برتر اروپایی برای تحصیل را برای شما گردآوری کرده است که شامل لیستی از بهترین شهر های اروپایی دانشجویی با بالاترین امتیاز ها و مکان های شگفت انگیزی که تجربه ی تحصیل در آنها در اروپا ضروری است. بسیاری از دیگر شهر های عالی اروپا در لیست بهترین شهرهای اروپا برای تحصیل در سال 2020 نیستند اما مسلما این لیست شروع خوبی برای آغاز جستجوی شما برای پیدا کردن بهترین مقصد برای تحصیل در اروپا ست.

1.لیسبون، پرتقال

لیسبون که خانه ی نیم میلیون نفر ساکن آن است، به اندازه ی کافی کوچک است که قدم زنان در آن به گردش بپردازید و آنقدر بزرگ است که همیشه چیزی برای انجام داشته باشید

پرتقال ممکن است که یکی از کوچک ترین کشور های اروپایی باشد، اما این کشور با ویژگی های خاصی شناخته شده است و لیسبون، شهر مرکزی این کشور بهترین مکان برای تجربه ی این ویژگی هاست. این شهر که خانه ی نیم میلیون نفر ساکن آن است، به اندازه ی کافی کوچک است که قدم زنان در آن به گردش بپردازید و آنقدر بزرگ است که همیشه چیزی برای انجام داشته باشید.

بسیاری از دانشجویان بین المللی در اروپا جذب آب و هوای دلچسب و دلپذیر این شهر مرکزی پرتقال شده اند. هنر در هر گوشه و کنار این شهر رودخانه ای جلوه می کند. از هنر های رنگی خیابان ها گرفته تا جلوه ی آب نباتی رنگ ساختمان ها در مرکز شهر.

طنین دلپذیر موسیقی سنتی پرتقالی یعنی فادو و رایحه ی غذاهای دلچسب این کشور همیشه در خیابان ها پراکنده شده است. پرتقال کشوری با انتخاب های بی نظیری برای تحصیل است در صورتی که شما بودجه های لازم را داشته باشید. هزینه های زندگی در این شهر مرکزی از بسیاری از دیگر کلان شهر های اروپایی پایین تر است لذا یکی از بهترین شهر های اروپا برای تحصیل می باشد.

2.برلین ، آلمان

برلین به هر فرد فعالیت خاص خودش را ارائه می دهد

به عنوان مرکز قوی ترین اقتصاد اروپا، برلین مهم های زیادی را در خود جای داده است. به عنوان شهری که به خاطر گذشته ی تاریخی اش شناخته شده است، مکان های زیادی در این شهر وجود دارد تا فرد را در تاریخ غنی آلمان و در ابعاد بزرگتر، اروپا، غرق کند. گذشت زمان این مکان را به شهری خاص و به طور غیر قابل باوری جذاب تبدیل کرده است. برلین انتخابی عالی برای دانشجویان بین المللی به سبب تنوع و گستره ی بالای مناظر و فعالیت هایش است. برلین به هر فرد فعالیت خاص خودش را ارائه می دهد.

با بیش از 3.5 میلیون جمعیت، این شهری برای گشت و گذار با پای یپاده کمی بزرگ به نظر می رسد. اما سیستم نقل و انتقال عالی این شهر به شما اجازه خواهد داد تا  گوشه و کنار این شهر پر هیاهو را اکتشاف کنید. به عنوان پایتخت، برلین بسیاری از دانشگاه هایی را در خود جای داده است که در آلمان و اروپا در گروه بهترین ها قرار می گیرند. بدیهی است که آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی جامعه ی آلمان محسوب می شود.

هزینه های روزانه در این شهر می تواند کمی بیشتر از دیگر شهر ها در اروپا باشد. اما همچنان برلین در هر سطح بودجه چیز های بسیاری برای لذت بردن دارد.

شما چه از نمای شب، جاذبه های تاریخی و یا کافه های جذاب لذت ببرید، این شهر هرگز برای شما کسل کننده نخواهد شد.

۳.میلان، ایتالیا

میلان سبدی کامل از زیبایی، جذابیت و هیجان است

اغلب دانشجویان وقتی تحصیل کردن در ایتالیا را مجسم می کنند، زرق و برق تاریخی رم یا فلورانس به ذهنشان خطور میکند.گرچه، میلان از هر نظر امتیاز بالاتری از این شهر ها از نظر تحصیلی بدست آورده است. با وجود جمعیتی کمتر و ۱.۵ میلیون نفری، میلان سبدی کامل از زیبایی، جذابیت و هیجان است.

به عنوان مرکز مد ایتالیا، شک نکنید که طراح ها و مغازهای عجیب و پر زرق و برق بسیاری را خواهید دید.به خصوص در مراکز خرید معروف این شهر، شما در میان دکوراسیون ها و معماری های پر زرق و برق جلوه های معروف میلان بی تردید خود را گم خواهید کرد. مانند کلیسای جامع میلان یعنی دومو.

میلان از آن جایی که خانه ی دانشگاه ایتالیا یعنی پلی تکنیک میلان است – دانشگاهی که بالاترین رنک را در این کشور دارد- از جایگاه ویژه ای برای دانشجوها برخوردار است.شما جمعیت قابل ملاحظه ای از دانشجویان را در این شهر خواهید یافت که میلان را به مکانی عالی برای ملاقات دانش آموزانی از دیگر ملت ها تبدیل کرده است.لذا یکی از بهترین شهر های اروپا برای تحصیل دانشجویان و مقاصد تحصیلی می باشد.

۴.پاریس، فرانسه

به عنوان یکی از پر طرفدارترین مقصد های تحصیلی در اروپا، پاریس کمپانی ها و برنامه های زیادی دارد که با ارايه ی دوره های تحصیلی این شهر را نه تنها به محلی زیبا برای زندگی دانشجویان تبدیل کرده است، بلکه دوره های آموزشی غنی نیز به آن ها ارايه خواهد داد

هزاران نفر پیش از ما تلاش کرده اند تا پاریس و آنچه که هست را در چند کلمه جا دهند، اما انجام این کار تقریبا غیر ممکن است. پاریس به نظر شهری است که با انتظارات و تصورت بسیاری احاطه شده است. گرچه در واقعیت به همان اندازه ای که درباره اش شنیده اید جادویی ست. بزرگ بودن پاریس به هیچ عنوان قابل انکار نیست. ممکن است کمی در ابتدا خو گرفتن با زندگی در این شهر دشوار به نظر برسد اما پاریس به شدت شما را به هیجان وا خواهد داشت. مردم، توریست ها و دانشجویان از ملت های مختلف که در حال تحصیل در پاریس هستند در خیابان های این شهر که با ساختمان های بینظیرزیبا شده اند جمع می شوند. به عنوان یک شهر مرکزی بزرگ، پاریس خانه ی بسیاری از خارجی ها و دانشجویانی از سراسر اروپا و دیگر کشورهاست که در حال تحصیل در پاریس هستند. شما هیچ مشکلی در ایجاد ارتباط با مردم از ملت های گوناگون و ارتباط با آن ها هنگامی که در حال تحصیل در پاریس هستید پیدا نمیکنید.

حواشی این شهر با گنجینه های هنری ارزشمند، دستور های پخت، تاریخی غنی و جادویی احاطه شده است. وحتی فراتر از تمام این ها در این شهر به معنای واقعی فعالیت های نامحدودی وجود دارد که می توانید به آن ها بپردازید . شما همیشه کاری برای انجام دادن بیرون از فضای کلاس ها خواهید داشت.

به عنوان یکی از پر طرفدارترین مقاصد تحصیلی در اروپا، پاریس کمپانی ها و برنامه های زیادی دارد که با ارايه ی دوره های تحصیلی این شهر را نه تنها به محلی زیبا برای زندگی دانشجویان تبدیل کرده است، بلکه دوره های آموزشی غنی نیز به آن ها ارايه خواهد داد. این شهر بی شک یکی از بهترین شهر های اروپا برای تحصیل است.

۵.پراگ، جمهوری چک

این شهر محل بسیار مناسبی برای کار، زندگی و البته تحصیل است . پراگ واقعا برای شما یادآور برخی از داستان های جن و پری دیزنی خواهد بود.

شک نکنید که پراگ، شهر هزاران مناره و سقف های نارنجی شما را به خود خیره خواهد کرد. پراگ واقعا برای شما یادآور برخی از داستان های جن و پری دیزنی خواهد بود. به خصوص در ماه های برفی و زمستانی، پراگ چشم شما را به خود خیره خواهد کرد. این شهر محل بسیار مناسبی برای کار، زندگی و البته تحصیل است.

پراگ خانه ی قدیمی ترین و البته یکی از بهترین دانشگاه های اروپای مرکزی یعنی دانشگاه کارل (چارلز) است. از آنجایی که بسیاری از مردم در این شهر مرکزی به زبان انگلیسی صحبت میکنند، این دانشگاه برنامه های بسیاری را برای دانشجویان بین المللی در طیف موضوعات گسترده ای آماده کرده است.

خارج از دانشگاه ها، پراگ شب های پر طراوت و مملو از موسیقی را در خود جا داده است. شما مکان های بسیاری را برای بازید خواهید یافت و فرهنگ چک را تجربه خواهید کرد.البته بسیاری از مکان های غنی در زیر زمین یا با فاصله ی زیاد از مرکز شهر از نظر ها پنهان شده اند. مناظر در پراگ به راستی الهام بخش هستند، به خصوص با وجود معماری های خیره کننده ای که خاص اروپای مرکزی است. غذا هم همچنین بسیار خوشمزه هستند. بی شک تحصیل در این شهر تجربه ای بی نظیر برای دانشجو ها است.

۶.آمستردام، هلند

قدم زدن در کانال های شهر یک دید عالی از معماری و گذشته ی تاریخی این شهر به شما خواهد داد

تنها یک پیاده روی کوتاه در آمستردام برای ربودن قلب هر بازدید کننده ای کافی است. این شهر چیز های زیادی برای پیشنهاد دادن به شما دارد.آمستردام، مانند دیگر بخش های هلند، شیوه ی آرامی برای زندگی دارد. شهر آنقدر ها هم بزرگ نیست و به راحتی با پای پیاده قابل دسترسی است. – یا اگر قصد زندگی مانند محلی ها را دارید، با دوچرخه!-

با وجود فرهنگ پرطراوت موسیقایی این شهر، آمستردام محلی مناسب برای بیرون رفتن به عنوان یک دانشجو است. اگر اهل بیرون رفتن در شب نیستید نگران نباشید. در آمستردام تعداد زیادی کافه و پارک های زیبا مانند پارک وندل برای گذران اوقات شما وجود دارد. قدم زدن در کانال های شهر یک دید عالی از معماری و گذشته ی تاریخی این شهر به شما خواهد داد.

آمستردام حقیقتا ماهیتی بین المللی دارد از آنجایی که هر ساله دانشجویان بسیاری از سراسر اروپا و دنیا جذب طبیعت دوستانه ی این شهر و هلند می شوند و برای تحصیل در این شهر اقدام میکنند. چک زبان ملی خود را دارد ولی تقریبا همه به زبان انگلیسی صحبت میکنند. بنابراین چندان نگران مشکلاتی که با قرارگرفتن در یک کشور جدید در زمینه برقراری ارتباط ایجاد میشود نباشید. این مهم بسیار کارآمد خواهد بود اگر شما قصد تحصیل در یکی از دوره هایی که توسط دانشگاه های برتر این شهر به زبان انگلیسی ارائه می شود داشته باشید. دانشگاه هایی که دوره هایی با موضوعات بسیاری را که برای هر نوع دانش آموزی مناسب است را دارند.

۷.دوبلین، ایرلند

امرالد ایزل مکانی داستثنایی برای هر دانشجوی بین المللی ست تا در کنار یادگیری زبان انگلیسی تجربه ای فراموش نشدی از تحصیل در خارج از کشور بدست آورند.

تپه های قهوه ای گرد، پرتگاه های بلند و مردمی گرم. تمام این ها تصاویری هستند که به ایرلند اشاره دارند. شما در هر بندر این شهر میتوانید زیبایی را یافت کنید. در کنار ساختمان های مدرن، معماری تاریخی ساختمان ها شما را به صدها سال پیش خواهند برد.

دوبلین آنقدر ها هم شهر بزرگی نیست. با جمعیتی کمی بیشتر از نیم میلیون نفر، این شهر به آسانی با پای پیاده طی می شود.خیابان های این شهر همیشه شما را سرگرم نگه خواهند داشت. این شهر مکان های بسیاری برای گشت و گذار دارد و اگر به کمی استراحت نیاز دارید، شما همیشه می توانید در پارک فونیکس –یکی از بزرگترین پارک ها در اروپا- آرامش خود را بازیابید.

امرالد ایزل مکانی داستثنایی برای هر دانشجوی بین المللی ست تا در کنار یادگیری زبان انگلیسی تجربه ای فراموش نشدی از تحصیل در خارج از کشور بدست آورند. و بهتر از آن، اگر شما به زبان انگلیسی مسلط هستید، می توانید در هر یک از رشته های آکادمیک در دانشگاه های پر آوازه ی دوبلین تحصیل کنید.

۸.لندن، انگلستان

انگستان همچنان یکی از محبوب ترین مکان ها برای تحصیل در خارج از کشور در اروپا باقی مانده است.

انگستان همچنان یکی از محبوب ترین مکان ها برای تحصیل در خارج از کشور در اروپا باقی مانده است. در این کشور بیش از نیمی از دانشجویان بین المللی ایالات متحده آمریکا  ازدحام کرده اند. لندن ، پایتخت این کشور نه تنها ۱۳٪ از جمعیت انگلستان را در خود جای داده است، همچنین خانه تعداد بسیاری از دانشجویان از سراسر اروپا می باشد.

به عنوان بزرگترین شهر در اروپا، لندن با اختلاف بسیاری بیشتری تنوع فرهنگی را در خود دارد. شما میتوانید هر گونه غذابا فعالیتی که قادر به تصورش هستید را در این مادر شهر بزرگ بیابید. هر بخش فرهنگ و احساس خاص و متفاوت خود را دارد. هیچ فردی به تنهایی نمی توانید تمام تجاربی که این شهر به مردمش هدیه می دهد را اکتشاف کند.

از نظر دانشگاهی مقدار بسیار کثیری از دانشگاه های معتبر و دامنه ی بزرگی از رشته ها و دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی برای انتخاب در دسترس می باشد.

لندن به عنوان یک اجتماع دانشگاهی بزرگ محلی عالی برای ملاقات با دیگر دانشجویان بین الملی از آنسوی زمین می باشد. این شهر که به خاطر شب های زیبا، غذاهای خوشمزه و دلپذیر، پارک های باشکوه و موزه هایی با آثار بی نظیر معروف شده است، هرگز شما را کسل نخواهد کرد.

۹.بارسلونا، اسپانیا

این حقیقتی انکار ناپذیر است که بارسلونیا یکی از نیروبخش ترین شهر ها برای زندگی در خارج از کشور و تحصیل درخارج از کشور است.

اگر کسی هستید که به مناظر زیبا علاقه دارید بارسلونا برای شما انتخاب درستی است و شما بی تردید جذب این شهر آرام و سبک زندگی خونسردانه مردمان آن خواهید شد.

این شهر ساحلی پایتخت مردمان کاتولیک است به دلیل همین ویژگی تا حد زیادی با دیگر بخش های اسپانیا متفاوت است. مردم به زبان متفاوت صحبت می کنند و با فرهنگی بسیار متفاوت از آنچه شما هنگام تصویر اسپانیا تصور میکنید زندگی می کنند.

در این شهر که سایه ی درختان در گوشه گوشه اش جای دارد شما بی نهایت موزه، گالری و کافه برای تجربه کردن خواهید داشت. بارسلونا یک قطب آشپزی در اسپانیا و همچنین برای دانشجویان بین المللی است

بین کلاس ها شما همیشه می توانید از مناظر خیره کننده پارک گوئل یکی از آثار معمار معروف آنتونی گائودی لذت ببرید این شهر ممکن است یکی از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور دانشجویان باشد اما این حقیقتی انکار ناپذیر است که بارسلونیا یکی از نیروبخش ترین شهر ها برای زندگی در خارج از کشور و تحصیل درخارج از کشور است.

۱۰.مادرید،اسپانیا

اگر سطح پایینی در زبان اسپانیایی دارید نگران نباشید چرا که این کشور برنامه های خوبی برای آموزش زبان به دانشجویان در هر سطح دارد

اسپانیا یکی از برترین مقاصد دانشجویان برای تحصیل در خارج از کشور می باشد. مادرید به عنوان پایتختی بزرگ و شلوغ بسیاری از دانشجویان را به سوی خود می کشد. و بالنتیجه شما یک اجتماع بین المملی در حال رشد را در این شهر خواهید دید. و هرگز بدون دوست باقی نخواهید ماند.

در این شهر، نه تنها مردم زیادی برای ملاقات وجود دارد بلکه هر نوع فعالیتی که شما بخواهید برای تجربه کردن در دسترس خواهد بود. همانطور که از یک مادر شهر بزرگ انتظار می رود.

به عنوان یک شهر بزرگ، در مادرید راه های بسیار زیادی برای گذراندن زمان خود هنگامی که در حال درس خواندن نیستید خواهید داشت. با جستجو کردن ده ها موزه هنری و خوردن غذاهایی که خاص این کشور است. شما بی شک قلب خود را در این کشور به جا خواهید گذاشت.

از نظر دانشگاهی مادرید انتخاب بی نظیری برای دانشجویان است از این رو که خانه ی برخی از برترین دانشگاه های کشور و هم چنین دوره های تحصیلی بین المللی طولانی مدت برای دانشجویان است. اگر سطح پایینی در زبان اسپانیایی دارید نگران نباشید چرا که این کشور برنامه های خوبی برای آموزش زبان به دانشجویان در هر سطح دارد.

این مقاله توسط موسسه پیشگام آتی نگر کارون تنها موسسه دارای مجوز از وزارت علوم در استان خوزستان برای شما بازدید کننده ی محترم تهیه شده است. شما همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و از مشاوره تیم حرفه ای این موسسه برخوردار شوید. امید است که این مقاله آشنایی مناسبی با تحصیل در لیسبون ، تحصیل در برلین ، تحصیل در میلان ، تحصیل در پاریس ، تحصیل در پراگ ، تحصیل در آمستردام ، تحصیل در دوبلین ، تحصیل در لندن ، تحصیل در بارسلونا و تحصیل در مادرید برای شما فراهم کرده باشد.

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج