دانشگاه جیانگ سو اوشن (Jiangsu Ocean University)

معرفی دانشگاه جیانگ سو اوشن

دانشگاه جیانگ سو اوشن (Jiangsu Ocean University) یک دانشگاه تحقیقاتی چند رشته ای است. این دانشگاه در سال 1985 تاسیس شده است و سابقا به عنوان موسسه فناوری هوآهای شناخته می شده است. اما در سال 2019 نام این دانشگاه به جیانگسو اوشن تغییر پیدا کرد. واژه ی انگلیسی Ocean در نام این دانشگاه به معنای اقیانوس است. این دانشگاه به طور متوالی افتخارات بسیاری را کسب کرده است. از جمله ی این افتخارات می توان به مدل واحد تمدن استانی جیانگسو، واحد پیشرفته ساخت دانشکده استان جیانگ سو، دانشگاه پیشرفته علوم و فناوری استان جیانگسو، مجموعه پیشرفته داخلی ملی و واحد پیشرفته تمرین اجتماعی دانشجویان ملی اشاره کرد. در سال 2010، این دانشگاه توسط کمیته درجات علمی شورای دولتی به عنوان واحد اعطا کننده ی درجه کارشناسی ارشد تأیید شد. در همان سال، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه به طور مستقل آموزش دیدند.

برای ورود به وب سایت دانشگاه به این لینک مراجعه کنید.

دانشگاه جیانگ سو اوشن
دانشگاه جیانگ سو اوشن (Jiangsu Ocean University) یک دانشگاه تحقیقاتی چند رشته ای است. این دانشگاه در سال 1985 تاسیس شده است و سابقا به عنوان موسسه فناوری هوآهای شناخته می شود.

این دانشگاه در شهر لیان یونگانگ واقع شده است. این شهر موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد. پردیس اصلی دانشگاه در منطقه ی زیبای ملی A5 واقع شده است. در حال حاضر، مساحت دانشگاه جیانگ سو اوشن به اندازه ی 2184.87 متر مربع است و ساختمان اصلی دانشگاه نیز 657400 متر مربع مساحت دارد. در جیانگ سو اوشن 1584 عضو هیئت علمی وجود دارد. همچنین بیش از 20000 دانشجوی تمام وقت در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

جیانگ سو اوشن متشکل از دانشکده های حیات دریایی و شیلات ، دانشکده مهندسی مکانیک و اقیانوس ، دانشکده مهندسی عمران و بندرگاه ، دانشکده نقشه برداری و اطلاعات اقیانوس شناسی ، دانشکده منابع و محیط زیست دریایی ، دانشکده مهندسی الکترونیک ، دانشکده مهندسی شیمی ، دانشکده مهندسی کامپیوتر ، دانشکده داروسازی است. همچنین ارائه کننده ی 19 کالج متوسطه (از جمله کالج ها، مدارس بازرگانی، کالج های مارکسیست، کالج های هنرهای لیبرال، کالج های زبان خارجی، کالج های مدیریت حقوقی و دولتی، کالج های هنری، کالج های ورزشی، کالج های فناوری کاربردی و کالج های آموزش مداوم) است. رشته های مقطع کارشناسی ارائه شده در دانشگاه جیانگ سو اوشن 67 دوره هستند. دورهایی مانند مهندسی، علوم، مدیریت، ادبیات، کشاوزی، حقوق، اقتصاد، هنر، آموزش و پزشکی رشته هایی هستند که به صورت تخصصی در این دانشگاه تدریس می شوند.

دانشگاه جیانگ سو اوشن
دورهایی مانند مهندسی، علوم، مدیریت، ادبیات، کشاوزی، حقوق، اقتصاد، هنر، آموزش و پزشکی رشته هایی هستند که به صورت تخصصی در این دانشگاه تدریس می شوند.

اساتید این دانشگاه همه در سطح بسیار بالای علمی قرار دارند. تمامی آن ها به شغل خود عشق می ورزند و علاوه بر تدریس، در بخش های تحقیقاتی نیز به صورت حرفه ای فعالیت می کنند. هم از لحاظ نظری و هم از نظر عملی، استادان این دانشگاه شما را راضی خواهند کرد. در استان جیانگ سو 1160 استاد تمام وقت، 613 معلم حرفه ای، 362 پزشک و 4 معلم شناخته شده در سطح ملی، فعالیت می کنند. برای آموزش رشته های مربوط به مهندسی یک تیم عالی شامل چهار تیم برجسته ی علمی در نظر گرفته شده است. بیش از 100 استاد در این دانشگاه وجود دارد که به عنوان استاد به دانشگاه های داخلی و خارجی خدمت می کنند. این دانشگاه همچنین گروه از صاحب نظران مشهور مانند نینگ جینشنگ و دانشگاهیان جیانگ زینگوی را به عنوان استاتید نیمه وقت استخدام کرده است.

دانشگاه جیانگ سو اوشن دارای 65000 مجموعه تجهیزات آزمایشگاهی است که در جهت نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان استفاده می شوند. ارزش کل این تجیهزات چیزی حدود 356 میلیون یوان است. از جمله این تجهیزات می توان به طیف سنج تشدید مغناطیسی هسته ای، سیستم تبلور پروتئین، پراش سنج تک بلوری، طیف سنج جرمی کروماتوگرافی، سیستم صدای چند پرتو و آنالیز کننده اندازه ذرات بصورت آنلاین اشاره کرد.

در کتابخانه ی این دانشگاه بیش از 1.68 میلیون نسخه از کتاب های کاغذی، بیش از 1000 مقاله به زبان های چینی و خارجی و 730000 مجله الکترونیکی و 9.107 میلیون پایان نامه پایان نامه موجود است. در دانشگاه جیانگ سو اوشن 25 نوع پایگاه داده ادبیات الکترونیکی وجود دارد. مساحت کل امکان ورزشی داخل و خارج از دانشگاه 163000 متر مربع است. این زمین شامل زمین ورزشی، زمین ورزشی دوم، سالن ورزشی اصلی، سالن بدن سازی Tongguan ، سالن آموزش اژدها، زمین والیبال بسکتبال، زمین تنیس، سالن یوگا، سالن بیلیارد، سالن تنیس روی میز و سالن های ورزشی می شود. این امکانات به خوبی می توانند نیازهای ورزشی دانشجویان و فعالیت های گروهی ورزشی دانشجویان را برآورده کنند. علاوه بر تمام این ها، یک دانشگاه یک واحد نمونه زیست محیطی نیز محسوب می شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از 50% از محیط این دانشگاه را فضای سبز و باغ ها تشکیل داده اند.

دانشگاه جیانگسو اوشن
شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیش از 50% از محیط این دانشگاه را فضای سبز و باغ ها تشکیل داده اند.

دانشگاه جیانگسو اوشن به عنوان یکی از مراکز اصلی پروش استعدادها فعالیت می کند. تلاش این دانشگاه بر این است که به دانشجویان خود چیزهایی مانند مقاومت، مسئولیت اجتماعی، نوآوزی و عملی بودن، سازگاری و انعطاف پذیری را آموزش دهد و آن ها را به نیروهایی فعال برای توسعه ی علمی و اقتصادی تبدیل کند.

دانشگاه جیانگسو اوشن در پنج سال گذشته تربیت کننده ی دانشجویانی بوده است که موفقیت های بسیاری را در کارنامه ی خود به ثبت رسانده اند. بیش از 3600 دانشجوی جیانگسو اوشن موفق به کسب جوایز در مسابقات کشوری (مانند مسابقه ملی کارآفرینی در مقطع کارشناسی، مسابقه مدل سازی ریاضی دانشجویان کالج ملی، مسابقه ربات چین، ذخیره انرژی و …) شده اند. برای بیش از یک دهه، میزان اشتغال و استخدام دانشجویانی که از دانشگاه جیانگسو اوشن فارغ التحصیل شده اند بالای 96 درصد باقی مانده است. همین نکته به تنهایی می تواند یکی از دلایل اصلی باشد که دانشجویان را از سرتاسر دنیا به تحصیل در این دانشگاه تشویق می کند. مدرک ارائه شده توسط این دانشگاه اعتبار بسیاری در نزد کارفرمایان دارد.

برای بیش از یک دهه، میزان اشتغال و استخدام دانشجویانی که از دانشگاه جیانگسو اوشن فارغ التحصیل شده اند بالای 96 درصد باقی مانده است.
همکاری های بین المللی دانشگاه جیانگ سو اوشن

افزایش همکاری های بین المللی یکی از اصولی است که دانشگاه جیانگسو اوشن به آن پایبند است. جیانگسو اوشن در تلاش است تا یک بستر مناسب برای توسعه ی اقتصادی و اجتماعی منطقه ای و مبادلات فرهنگی ایجاد کند. یکی از ابزارهای دانشگاه برای انجام این کار ثبت نام دانشجویان بین المللی است. هم اکنون، این دانشگاه توافق نامه همکاری تحقیقاتی (با زمینه های آموزشی و ملی) را با بسیاری از دانشگاه های خارجی امضا کرده و با ده ها دانشگاه در ایالات متحده، ژاپن، آلمان، انگلستان، کانادا، استرالیا، نیوزلند و کره جنوبی ارتباط دوستانه برقرار کرده است. همین نکته فرصت های بسیاری را در اختیار دانشجویانی قرار می دهد که دانشگاه جیانگ سو اوشن را برای تحصیل انتخاب کرده اند. دانشجویان می توانند با استفاده از امکانات بی نظیر این دانشگاه، پروژه های تحقیقاتی را در سطح بین المللی بر عهده بگیرند.  در طی سال های اخیر، تعداد دانشجویان بین المللی که در دانشگاه جیانگسو اوشن ثبت نام می کنند به طور مداوم افزایش یافته است.

دانشگاه جیانگسو اوشن
در طی سال های اخیر، تعداد دانشجویان بین المللی که در دانشگاه جیانگسو اوشن ثبت نام می کنند به طور مداوم افزایش یافته است.

در مقاله ای که امروز به شما ارائه کردیم یک آشنایی مختصر با دانشگاه آنهویی جیانژو برای دانشجویانی که متقاضی تحصیل در چین هستند؛ ایجاد شد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در چین، دانشگاه پزشکی چین، تحصیل در شانگهای و دانشگاه آنهویی، جهت تعیین وقت مشاوره ی حضوری با ما تماس بگیرید. موسسه ی ما با سال ها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش دانشگاه های چین و دانشگاه های اروپا، برای خدمت رسانی به شما دانشجویان عزیز آماده است.

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای دانشجویان آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج