تحصیل در تورین | دانشگاه های تورین

تحصیل در تورین از جنبه های بسیاری یک انتخاب عالی برای متقاضیان تحصیل در ایتالیا است. ایتالیا، یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در اروپا می باشد. این مسئله، تا حدی به هزینه های پایین زندگی مربوط می شود. اما یکی از عمده دلایل محبوبیت این کشور در کنار تحصیل مقرون به صرفه، دانشگاه های سطح بالای آن است. به خصوص، اگر به تحصیل در رشته پزشکی علاقمند باشید، ایتالیا یک انتخاب عالی است. دانشگاه های تورین نیز از جمله بهترین موسسات آموزش عالی در ایتالیا و اروپا هستند. در مقاله ای که امروز برای شما آماده کرده ایم به بررسی تحصیل در شهر تورین، جذابیت های این شهر و دانشگاه های آن خواهیم پرداخت. ما را تا انتها همراهی کنید.

بدون ایتالیا، تورین کم و بیش یکسان خواهد بود. اما بدون تورین، ایتالیا بسیار متفاوت خواهد بود.

Umberto Eco

دلایلی برای تحصیل در تورین:

تحصیل در تورین

آموزش سطح بالا در تورین:

چرا باید تحصیل در دانشگاه های تورین را انتخاب کرد؟ شهر تورین معتبرترین قطب های علمی در ایتالیا را در خود جا داده است: بیش از 70.000 دانشجو در Università degli Studi di Torino تحصیل می کنند. این دانشگاه، با تاریخچه 600 ساله خود یکی از محبوب ترین دانشگاه های ایتالیا است. بر اساس آمار ها، دانشگاه پلی تکنیک تورین ( Politecnico di Torino ) بهترین دانشگاه مهندسی در ایتالیا است.

در سال 2008، شهر تورین به لطف موسسات عالی مانند IAAD و IED (موسساتی با تخصص در زمینه مد، ارتباطات، گرافیک محصولات گرافیکی) به عنوان پایتخت طراحی در جهان شناخته شد.

Accademia Albertina و Conservatorio Giuseppe Verdi برترین دانشگاه های ارائه کننده دوره های موسیقی و هنر در جهان هستند. همچنین، ESCP Europe (قدیمی ترین مدرسه بیزینس در اروپا در تورین واقع شده است. اگر به رشته روانشناسی علاقمند هستید نیز یک انتخاب عالی برای شما وجود دارد. دانشکده  Scienze Psicologiche متعلق به دانشگاه Pontifical University یک مقصد بسیار مناسب برای شما است. در این دانشگاه یک مدرسه زبان نیز برای دانشجویان ایجاد شده است که دانشگاه Università degli studi Internazionali di Roma تعلق دارد.

دانشگاه Università di Scienze Gastronomiche (انواعی از غذاهای سنتی) نیز در منطقه Pollenzo در تورین واقع شده است.   

هزینه پایین زندگی:

در مقایسه با دیگر شهرهای بزرگ ایتالیا، هزینه اجاره مسکن، زندگی و دسترسی به خدمات مختلف در شهر تورین بسیار پایین تر است. به همین دلیل، تحصیل در تورین از نظر اقتصادی یک انتخاب ارزشمند است.

هزینه اجاره یک آپارتمان در تورین، نسبت به میلان، رم و بولونیا کمتر است. خدمات مربوط به مسکن به خوبی مدیریت می شوند بنابراین شما مشکلی در پیدا کردن خانه نخواهید داشت. به طور کلی، خرید در تورین نسبتا ارزان تر است. خرید از Porta Palazzo، محل بزرگترین بازار مواد غذایی، غذاهای سنتی و بین المللی در اروپا، با قیمت های پایین ممکن است. شهر تورین، طیف گسترده ای از رستوران ها در هر سطح قیمت را ارائه می کند. بنابراین، شما همیشه می توانید با بودجه مورد نظرتان، یک وعده غذایی خوشمزه در رستوران صرف کنید.

شهر تورین خدمات حمل و نقل بسیار خوبی را ارائه میکند. به لطف این خدمات، شما به راحتی می توانید در مناطق مختلف شهر رفت و آمد کنید. علاوه بر این، دسترسی به دانشگاه های تورین نیز راحت تر خواهد بود. علاوه بر این، تخفیف های دانشجویی بسیار خوبی نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. در نتیجه، شما در هر زمانی قادر هستید با اشتراک دانشجویی خود به مترو، تراموا و اتوبوس دسترسی داشته باشید.

تورین یک شهر مهمان نواز است:

تورین بزرگتر و پرجمعیت تر از میلان یا رم نیست. این شهر، به لطف پارک های فراوان  به عنوان یک “شهر سبز” شناخته شده است. در حاشیه رودخانه پو، شما میتوانید از بسیاری از باشگاه های قایقرانی تاریخی بازدید کنید. بازی های المپیک زمستانی 2006، به لطف کارهای مرمت و بازسازی سازه های ورزشی تورین، میراث بزرگی را برای این شهر به جا گذاشته است. همانطور که میبینید، تحصیل در تورین و دانشگاه های تورین چیزی فراتر از یک تجربه علمی به شما ارائه خواهد کرد.

تحصیل در تورین

به لطف ترکیب عالی جنبه های تاریخی و مدرن در تورین، فرهنگ این شهر برای دانشجویان بین المللی بسیار جذاب و ایده آل است. تنها یک گشت گذار ساده در خیابان های تورین برای شما کافی است تا تاریخ آن را واقعا احساس کنید. برای خرید کردن، می توانید به مرکز شهر و یا فروشگاه های بزرگی که در سراسر شهر واقع شده اند؛ بروید. در مرکز شهر، تعداد بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی، بوتیک و مهم تری از همه، برخی طراحان محلی وجود دارد.

خدمات در شهر تورین، به ویژه خدمات دانشجویی، به شکل بسیار کارآمدی ارائه می شوند. اکثر مردم رفتار دوستانه ای دارند. به طور کلی، تورین یک شهر مدرن و مهمان نواز است. تورین، در نزدیکی لانگه (منطقه ای پر از تپه در شرق و جنوب رودخانه)، کوه های آلپ و دریای لیگوریا (بخشی از دریای مدیترانه) واقع شده است. موقعیت مناسب این شهر، تورین را به منطقه ای استراتژیک برای زندگی تبدیل کرده است!

تحصیل در تورین: تورین یک شهر هیجان انگیز است

تحصیل در دانشگاه های تورین برای اکثر دانشجویان بین المللی یک تجربه شگفت انگیز رقم زده است. این شهر، در واقع یک شهر بسیار جوان است؛ به این معنا که تفریحات و سرگرمی های بسیاری را برای نسل جوان در نظر گرفته است. علاوه بر این، به طور سالیانه در شهر تورین رویدادها و جشنواره های بین المللی بسیاری با موضوعاتی مانند سینما، هنر و موسیقی برگزار می شود.

فستیوال تورین_ ایتالیا

تحصیل در تورین: دانشگاه های تورین

دانشگاه های تورین

IED – Istituto Europeo di Design Torino:

IED تورین یکی از مهم ترین مراکز آموزش طراحی (با در نظر گرفتن صنعت اصلی تورین یعنی خودروسازی) است. این دانشگاه، که با دانش و تحقیقات معمولی متناسب با خود سازگاری دارد اهداف بسیاری برای خود تعیین کرده است. در حال حاضر، IED کار طراحی خود را به سمت مفاهیمی مانند تحرک و جابجایی در آینده و پیشرفته ترین و نوآورانه ترین جنبه های تولید متمرکز کرده است.

ESCP Business School:

ESCP Business School در سال 1819 تاسیس شده است و قدیمی ترین مدرسه تجارت در جهان است. این دانشگاه ماموریت خود را توسعه و تربیت نسل بعدی رهبران تجارت فراملی تعیین کرده است و دانشجویان خود را برای پذیرش فرصت های ارائه شده در سطح بین المللی و سازگاری با تنوع فرهنگی تربیت می کند.

Politecnico di Torino:

برای بیش از 160 سال، دانشگاه پلی تکنیک تورین یکی از معتبرترین نهادهای عمومی در سطح بین المللی و ایتالیا در زمینه آموزش، تحقیقات، انتقال فناوری و خدمات در تمام رشته های مربوط به معماری و مهندسی بوده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه پلی تکنیک تورین و شرایط تحصیل در آن به قسمت مربوط به دانشگاه ها مراجعه کنید. علاوه بر این، اگر به تحصیل در ایتالیا و دانشگاه های تورین علاقه دارید امکان مشاوره تلفنی و یا حضوری برای شما فراهم شده است. شما میتوانید از طریق بخش تماس با ما با مشاوران مجرب موسسه پیشگام تماس بگیرید. 

IAAD Istituto D’Arte Applicata e Design:

 انتقال فرهنگ طراحی را مهم ترین هدف خود می داند. این دانشگاه در تلاش است سیستمی را ایجاد کند که تولید را با کاربران نهایی که با تحقیق و نوآوری در ارتباط هستند پیوند دهد. IAAD بر روی کیفیت تدریس و ارزش انسانی و حرفه ای اساتید سرمایه گذاری کرده است. از جمله مواردی که اعتبار بین المللی این موسسه را تامین میکند میتوان به مشارکت با Frenchcoles de Condé فرانسه، همکاری با موسسات، سازمان ها، انجمن ها و شرکت های بین المللی برای توسعه پروژه های فرهنگی، تجربه آموزشی و شغلی، ایجاد تحولات بنیادی و ایجاد یک کمیته علمی بین المللی می باشد.

University of Turin:

هم اکنون، دانشگاه تورین یکی از بزرگترین دانشگاه های ایتالیا است که فعالیت های پررنگی در زمینه تحقیق و آموزش بین المللی انجام می دهد. این دانشگاه تقریبا تمام رشته های تحصیلی را پوشش می دهد بنابراین شما همیشه می توانید در زمینه دلخواه خود در این دانشگاه تحصیل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و کاملتر در مورد دانشگاه تورین به قسمت دانشگاه ها مراجعه کنید.

Italian Culinary Institute for Foreigners – ICIF:

هدف ICIF (موسسه غذا و نوشیدنی مناطق ایتالیا)، طبقه بندی، حافظت و ترویج تصویر آشپزی ایتالیایی، برتری محصولات محلی و فرهنگ غذایی و نوشیدنی منطقه ای می باشد. این کار از طریق آموزش متخصصان بین المللی و تبلیغ دانش آنها در سراسر جهان انجام می گیرد.

École de Condé:

École de Condé برنامه ها و دوره های تخصصی در تمام زمینه های مرتبط با طراحی (گرافیک، طراحی داخلی، مد و محصول)، هنرهای گرافیکی (تصویرگری، انیمیشن و عکاسی) و میراث فرهنگی (مرمت، بازار هنر) را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می کند.

UNICRI United Nations Interregional Crime and Justice Research Institute:

موسسه تحقیقات بین المللی جرم و عدالت سازمان ملل متحد (UNICRI) یک نهاد سازمان ملل متحد است که در سال  1968 برای حمایت از کشورهای جهان در پیشگیری از جرم و تسهیل عدالت کیفری تاسیس شد. UNICRI برای مقابله با تهدیدات جنایی علیه صلح اجتماعی، توسعه و ثبات سیاسی از دولت ها و جامعه جهانی به طور گسترده فعالیت می کند.

تحصیل در تورین: چه رشته ای را انتخاب کنیم؟

در ادامه، در یک جدول محبوب ترین رشته های تحصیلی برای تحصیل در تورین را به شما معرفی کرده ایم.

رشته تحصیلیتعداد دانشگاه های ارائه کننده این رشته تحصیلیرتبه (محبوبیت) رشته تحصیلی
Arts41
Design42
Technology33
Media34
Administration35
Communication36
Management27
Finance and banking28
Sociology29

موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا برای آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج