بورسیه IYT ایتالیا | همه چیز در مورد بورسیه استعدادیابی دولت ایتالیا

بورسیه IYT ایتالیا (IYT کوتاه شده عبارت Invest Your Talent in Italy) یکی از بورسیه های تحصیلی کشور ایتالیا در مقطع کارشناسی ارشد است. این بورسیه استعدادیابی دولت ایتالیا، با شعار “استعداد خود را در ایتالیا سرمایه گذاری کنید” فرصت تحصیل آسان در طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه های معتبر ایتالیا را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است. لازم به ذکر است که این دوره ها، به زبان انگلیسی آموزش داده می شوند. هدف از ارائه بورسیه استعداد ایتالیا و دوره کارآموزی، بهبود مهارت های علمی، فنی و حرفه ای دانشجویان است.

بورسیه IYT ایتالیا
این بورسیه استعدادیابی دولت ایتالیا، با شعار “استعداد خود را در ایتالیا سرمایه گذاری کنید” فرصت تحصیل آسان در طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی ارشد در دانشگاه های معتبر ایتالیا را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید، این بورسیه تحصیلی تنها شامل کمک هزینه مالی نمی باشد. شما این فرصت را خواهید داشت تا با گذراندن یک دوره کارآموزی در یکی از شرکت های ایتالیایی، در همان حال که آموزش خود را به پایان می رسانید، مهارت های لازم برای آینده شغلی خود را نیز کسب کنید. بورسیه تحصیلی IYT ایتالیا و خدمات پشتیبانی دانشجویی، شما را در تمام طول مدت اقامت در ایتالیا حمایت خواهد کرد.

حامیان بورسیه IYT ایتالیا:

در ادامه، سرمایه گذاران در بورسیه Invest your talent in Italy را به شما معرفی کرده ایم:

  • وزارت امور خارجه و همکاری بین الملل (Ministry of Foreign Affairs and International Cooperation)
  • ICE – آژانس تجارت ایتالیا (Italian Trade Agency)
  • Uni – Italia (مرکز پیشرفت آکادمیک و جهت گیری تحصیلی در ایتالیا)
  • با همکاری Unioncamere (اتاقهای بازرگانی ایتالیا)، Confindustria (کنفدراسیون صنعت ایتالیا) و شرکت های پیشرو ایتالیا

بورسیه IYT و دانشگاه های ایتالیا:

این بورسیه استعدادیابی ایتالیا، به دانشجویانی که قصد تحصیل در زمینه هایی مانند مهندسی، فن آوری های پیشرفته، معماری، طراحی، اقتصاد و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد را دارند، تعلق می گیرد. با توجه به این نکته، شما باید گرایش تحصیلی خود را با دقت بسیاری انتخاب کنید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در ایتالیا، بورسیه تحصیلی ایتالیا و اخذ مشاوره، با مشاوران مجرب موسسه پیشگام، تماس بگیرید.

لازم است بدانید که تمام دانشگاه های ایتالیا تحت پوشش بورسیه Invest your talent in Italy قرار ندارند. شما با اخذ پذیرش از دانشگاه های زیر می توانید فرصت درخواست برای بورسیه IYT ایتالیا را به دست آورید.

IUAVIULM-INTERNATIONAL UNIVERSITY OF LANGUAGES AND MEDIALINK CAMPUS UNIVERSITY
LUISS GUIDO CARLIPOLITECNICO DI MILANOPOLITECNICO DI TORINO
UNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI BRESCIAUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI CAMERINOUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI FIRENZE
UNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI GENOVAUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI MACERATAUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI MILANO – BICOCCA
UNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI MODENA E REGGIOUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI PADOVAUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI PAVIA
UNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI TRENTOUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI VENEZIA CA’ FOSCARIUNIVERSITA’ DEGLI STUDI DI VERONA
UNIVERSITA’ DEL SALENTOUNIVERSITA’ DELLA CALABRIAUNIVERSITA’ DI PARMA
UNIVERSITA’ DI PISAUNIVERSITA’ DI ROMA TOR VERGATAUNIVERSITA’ DI SIENA  

بورسیه تحصیلی IYT چقدر ارزش دارد و شامل چه مواردی می شود؟

ارزش بورسیه تحصیلی IYT، 8100 یورو (900 یورو برای 9 ماه) است. علاوه بر این، دریافت این بورسیه تحصیلی شامل معافیت از پرداخت شهریه نیز می باشد.

 مواردی که توسط بورسیه IYT ایتالیا پوشش داده نمی شوند:

  • مالیات منطقه ای برای حق تحصیل
  • تمبر شهریه
  • هر گونه هزینه در مورد بیمه حوادث و یا مسئولیت مدنی

چه افرادی واجد شرایط درخواست برای دریافت بورسیه استعداد ایتالیا (Invest Your Talent in Italy) هستند؟

شرایط واجد شرایط بودن برای درخواست این بورسیه عبارتند از:

  • تابعیت یکی از 15 کشور ذکر شده در فراخوان (آذربایجان، برزیل، کلمبیا، مصر، اتیوپی، غنا، هند، اندونزی، ایران، قزاقستان، مکزیک، جمهوری خلق چین، ترکیه و ویتنام)
  • داوطلبان باید متولد اول ژانویه 1995 و یا پس از آن باشند. لازم به ذکر است افرادی که متقاضی تمدید بورسیه هستند از این قاعده مستثنی هستند.
  • داشتن یک مدرک لیسانس برای ثبت نام در برنامه کارشناسی ارشد انتخابی.
  • داشتن حداقل سطح انگلیسی B2. داشتن گواهی زبان انگلیسی در چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبانها (مدرک آیلتس، TOEIC و یا TOEFL توصیه میشود) الزامی است. داوطلبانی که دوره لیسانس آنها به زبان انگلیسی آموزش داده شده است می توانند با ارائه مدارک لازم، بدون مدرک زبان (آیلتس و …) درخواست خود را ثبت کنند.
  • اثبات تسلط به زبان ایتالیایی اجباری نیست، اما در هنگام گزینش مورد توجه قرار می گیرد.

ترجمه مدارک:

تمام مدارک تحصیلی داوطلبان (در صورتی که به زبانی جز انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی باشند) لازم است توسط مترجمان مورد تایید به زبان ایتالیایی ترجمه و مهر شوند. در صورت نیاز به ترجمه، اسکن اصل مدارک و نسخه ترجمه شده آنها باید در اختیار موسسه قرار بگیرد.

مدارک مورد نیاز برای دریافت بورسیه استعداد ایتالیا:

به طور کلی، برای دریافت بورسیه IYT ایتالیا، شما باید مدارک زیر را به موسسه ارائه کنید. لازم به ذکر است که این اطلاعات به صورت کلی هستند و در صورت هر گونه تغییر، موسسه به شما اطلاع خواهد داد:

  • مدرک تحصیلی و ریزنمرات مقطع لیسانس
  • یک ویدئوی معرفی (مدت زمان این ویدئو نباید بیش از 1 دقیقه باشد)
  • رزومه
  • مدرک زبان انگلیسی
  • مدرک زبان ایتالیایی (اختیاری)
  • پاسپورت

هر گونه اشکال در مدارک نامبرده شده می تواند منجر به عدم تایید صلاحیت شما به عنوان یک داوطلب IYT شود. موسسه اعزام دانشجو پیشگام، تنها موسسه دارای مجوز رسمی در استان خوزستان، با ارائه مشاوره کامل و تخصصی به شما متقاضیان محترم، شما را در رابطه با نحوه آماده سازی مدارک و تهیه ویدئو معرفی، همراهی خواهد کرد.

 موسسه ی اعزام دانشجو پیشگام آتی نگر کارون با سالها تجربه در زمینه ی اخذ پذیرش از دانشگاه های چین و اروپا و اخذ بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان آماده است که همراه و همسفر دانشجویان تا رسیدن به تحصیل مورد نظرشان باشد. لازم به ذکر است موسسه ی ما تنها موسسه ی دارای مجوز رسمی از وزارت علوم در استان خوزستان است. پس تردید نکنید، همین حالا برای دریافت دوره ی تحصیلی خود با مشاوران ما تماس بگیرید. امکان مراجعه ی حضوری با دسترسی آسان برای ساکنین شهر اهواز وجود دارد.

شماره جهت مشاوره و تعیین وقت:

06132201589

06132201590

09399203300

بازدیدکنندگان قبلی مشاهده مطالب زیر را به شما پیشنهاد کرده اند
دیدگاه شما چیست؟

تحصیل در خارج